Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 10 November 2010 #802 was gisteren op TV...wat een goeie film zeg. En Eastwood & Freeman samen :W
SiRoj CBR600 FSport 10 November 2010 #803 The Social Network. Vond het erg vet in beeld gebracht voor wat eigenlijk een vrij droog verhaal is.
Vincent-Aerox Scooterloos 10 November 2010 #804 Tinne said: was gisteren op TV...wat een goeie film zeg. En Eastwood & Freeman samen :W Click to expand... Inderdaad, vette film! :W
Tinne said: was gisteren op TV...wat een goeie film zeg. En Eastwood & Freeman samen :W Click to expand... Inderdaad, vette film! :W
SiRoj CBR600 FSport 11 November 2010 #805 Vanavond 'The American' gekeken. Erg spannende en mooie film
Fox_gek Pilsje erbij? 12 November 2010 #806 Gisteravond The Terminal en Groundhog Day gezien, geweldige films zeg!
area_51_member scooterloos 12 November 2010 #807 SiRoj said: Vanavond 'The American' gekeken. Erg spannende en mooie film Click to expand... Heb m ook gezien. Ik vond m ook cool.
SiRoj said: Vanavond 'The American' gekeken. Erg spannende en mooie film Click to expand... Heb m ook gezien. Ik vond m ook cool.
j0enne Well-Known Member 12 November 2010 #808 Net gekeken, schitterende film zeg! :W Van de week ook nog Se7en en The Wrestler gekeken, allebei ook erg goede films!
Net gekeken, schitterende film zeg! :W Van de week ook nog Se7en en The Wrestler gekeken, allebei ook erg goede films!
JohnnyP Vuurvos member 12 November 2010 #809 The other guys.... eerste kwartier vond ik hem wel lachen... daarna werd het steeds minder... Eva mendez maakt hoop goed
The other guys.... eerste kwartier vond ik hem wel lachen... daarna werd het steeds minder... Eva mendez maakt hoop goed
area_51_member scooterloos 12 November 2010 #810 JohnnyP said: The other guys.... eerste kwartier vond ik hem wel lachen... daarna werd het steeds minder... Eva mendez maakt hoop goed Click to expand... Had die ook gezien in de sneak, vond t echt n kutfilm. Geen drol aan die humor.
JohnnyP said: The other guys.... eerste kwartier vond ik hem wel lachen... daarna werd het steeds minder... Eva mendez maakt hoop goed Click to expand... Had die ook gezien in de sneak, vond t echt n kutfilm. Geen drol aan die humor.
ErwinZ GC Member 13 November 2010 #811 Jackass 3D is echt vet Tinne said: was gisteren op TV...wat een goeie film zeg. En Eastwood & Freeman samen :W Click to expand... Die heb ik hier liggen op dvd. Zometeen maar eens kijken dan
Jackass 3D is echt vet Tinne said: was gisteren op TV...wat een goeie film zeg. En Eastwood & Freeman samen :W Click to expand... Die heb ik hier liggen op dvd. Zometeen maar eens kijken dan
R-R5 papaya puree 13 November 2010 #812 Haha ik vond 'm echt heerlijk. Lekker flauw, en dat moet je ook verwachten bij zo'n film. (the other guys dus)
Haha ik vond 'm echt heerlijk. Lekker flauw, en dat moet je ook verwachten bij zo'n film. (the other guys dus)
ErwinZ GC Member 13 November 2010 #813 Net Million Dollar Baby gekeken. Echt een mooie film! Erg indrukwekkend ook.
sinister Well-Known Member 14 November 2010 #814 Unstoppable gekeken gister in de bioscoop. Hij viel me toch wat tegen.
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 14 November 2010 #815 ErwinZ said: Net Million Dollar Baby gekeken. Echt een mooie film! Erg indrukwekkend ook. Click to expand... zeer zeker, heb m al vaker gezien. blijft een toppertje! gisteren thuis nog the A-Team gekeken. maar kan niet echt aan die nieuwe gezichten wennen is toch altijd net even anders met andere acteurs he.
ErwinZ said: Net Million Dollar Baby gekeken. Echt een mooie film! Erg indrukwekkend ook. Click to expand... zeer zeker, heb m al vaker gezien. blijft een toppertje! gisteren thuis nog the A-Team gekeken. maar kan niet echt aan die nieuwe gezichten wennen is toch altijd net even anders met andere acteurs he.
'Lars Skyline Euner 14 November 2010 #816 Iemand Law Abiding Citizen al gezien? [ame="http://www.youtube.com/watch?v=LX6kVRsdXW4"]YouTube - LAW ABIDING CITIZEN - HD TRAILER[/ame]
Iemand Law Abiding Citizen al gezien? [ame="http://www.youtube.com/watch?v=LX6kVRsdXW4"]YouTube - LAW ABIDING CITIZEN - HD TRAILER[/ame]