Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
Wat vond je er van?

het camerawerk en de effecten vond ik super, heel rauw.
qua verbeelding sluit het bijna naadloos aan op het boek.

de personages en het verhaal zijn compleet gestoord :P
soms was het nogal schokkend, maar voor de rest een toffe, pakkende film.

De Helaasheid der Dingen heb ik ook gekeken, samen met Brussels by Night en The Afterman (al ouder)

Jackass 3D is echt de shit!!! :D

Jackass_3D_slice.jpg

het camerawerk en de effecten vond ik super, heel rauw.
qua verbeelding sluit het bijna naadloos aan op het boek.

de personages en het verhaal zijn compleet gestoord :P
soms was het nogal schokkend, maar voor de rest een toffe, pakkende film.

De Helaasheid der Dingen heb ik ook gekeken, samen met Brussels by Night en The Afterman (al ouder)

Ik vond hem nice, kan me ook niet echt meer herinneren. Behalve dat de moeder kaal en dik was hehe.

Helaasheid der Dingen moet ik nog steeds een x lezen, ligt al maanden stof te vangen. Film ligt ook klaar, schijnt geniaal te zijn toch?

Heb 'm hier ook nog steeds op dvd liggen, alleen van de week wat andere films gekeken: Green Zone, The Book of Eli en vandaag State of Play.

Helaasheid der Dingen moet ik nog steeds een x lezen, ligt al maanden stof te vangen. Film ligt ook klaar, schijnt geniaal te zijn toch?

Ook erg goed :)
je moet wel een beetje van het genre houden, en begrijpen wat de insteek is van de auteur van het boek.

Greenzone gekeken, en werd er niet echt warm van. Ben ook niet echt een oorlog films -of wat daaraan gerelateerd is- liefhebber.

Deze voor de zoveelste keer gekeken:

last-king-of-scotland-poster-1.jpg

Blijft imo écht een goede film. Forst whitaker heeft hier dik terecht een Oscar voor gekregen. Wat een acteerprestatie, echt geweldig hoe hij Idi Amin neerzet in deze rol.

Trailer voor de geïnteresseerden:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=LeEl_6yErm8"]YouTube - Kevin Macdonald - The Last King of Scotland (2006) Trailer HD[/ame]

echt een aanrader! krijg je geen spijt van om deze te kijken

Kan alleen bij mijn ouders thuis op de pc via nieuwsgroepen downloaden. Hier gaat dat niet helaas. Maar ik heb "Exit through the giftshop" binnengehaald via een torrent en al gekeken.
Totaal anders dan verwacht. Maar niet slecht ;)

Gewoon ff payserver nemen a 6 euro per maand, heb ik ook net gedaan. Kan nu ook gewoon bij mn vriendin thuis series/films downloaden :W

Gister naar Paranormal Activity 2 geweest in de bios, vond deel 1 al ruk, maar toch maar heen geweest.

Schrok me 1 keer wel de KOLERE.

(Niet kijken als je hem nog wilt zien) :P

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=rShxCPUny54"]YouTube - Paranormal Activity 2 Kitchen Scene[/ame]

0831_the-social-network-movie-poster_400x400.jpg

Laatst gezien, prima film! Mooi sfeertje neergezet en kijkt lekker weg :) Daarna ook nog ff wikipedia doorgelezen, bizar hoe zoiets kleins zo groot kan worden..

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back