From Dusk Till Dawn :W
Sincity :W
we kunnen het Tinus niet kwalijk nemen....hij is nog jong
Daar noem je 2 ontzettend sterke titels iddMachete lijkt me ook gewoon simpelweg helemaal geweldig.
Planet Terror zelfde verhaal, je moet er van houden. (die vond ik btw ''iets minder'')
The Hangover! :Wweet iemand nog een leuke comedie?
laatst knight and day gezien had er weinig van verwacht maar vond het het een goede film!
the ghost writer vond ik matig
gister superbad gekeken was zeker vermakelijk.
Mag jij best vinden, is toch een mening.
En het is niet zo zeer nep, maar gewoon totaal onrealistisch.
Het mag uiteraard een beetje overdreven zijn, maar een aktie film moet nog wel een beetje realistisch zijn.
Zo waren er ook een aantal details in die film wat gewoon niet klopte.
Zo staat hij op het einde met een machete van 5 meter, en 2 sec later heeft hij ineens twee kleintjes in ze handen.
Zelfde scene pakt Steven Seagal een katana, en twee sec later heeft hij er ook ineens twee.
Vraag me dan af waar hij dat vandaan haalt, uit ze rectum?
Zo staat hij op het einde met een machete van 5 meter, en 2 sec later heeft hij ineens twee kleintjes in ze handen.
Zelfde scene pakt Steven Seagal een katana, en twee sec later heeft hij er ook ineens twee.
Mag jij best vinden, is toch een mening.
En het is niet zo zeer nep, maar gewoon totaal onrealistisch.
Het mag uiteraard een beetje overdreven zijn, maar een aktie film moet nog wel een beetje realistisch zijn.
Zo waren er ook een aantal details in die film wat gewoon niet klopte.
Dát is nou kenmerkend aan Rodriguez.
Grindhouse stijl noemen ze dat.
Is de oude mercedes niet opgevallen van die baas , 2 tellen later heeft ie een nieuwe S.
Dat je niet ervan houdt is prima , maar je moet niet iets gaan bekritiseren terwijl dat juist de opzet is.
Dat is smaak en feiten gaan mixxen
Fakkin'ell, ik voel me gewoon genoodzaakt te happen.
Daar noem je 2 ontzettend sterke titels iddMachete lijkt me ook gewoon simpelweg helemaal geweldig.
Planet Terror zelfde verhaal, je moet er van houden. (die vond ik btw ''iets minder'')
Goed, i rest my case.
Of je snapt mijn punt (mening), of niet.
Tarantino stond ook nog in de frontlinie van de blanken op het moment dat de 'spics' binnenvielen.
Zo waren er nog wel meer typische grindhouse'foutjes'.
(Tinus, denk je nou echt dat er tegenwoordig, met zoveel ervaring, budget etc, nog zulke foutjes doorheen komen? :L).
Ik heb me prima vermaakt iig!
(Gisteren weer The Shooter gezien, vrijwel zelfde plot.)
Blij dat jij het doet...
- GoodFellas
- Collateral
- Der Untergang
- City of God
- The Sixth Sense
- Fight Club
- Scarface
- I Robot
- 28 Days Later
- American History X
- The Shawshank Redemption