This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
Salt is echt matig (had ook niets supers verwacht though).

/gaat 't toch zeggen:
Jolie maakt gelukkig veel goed. +pippi+

Vorige week Inception in de bios gezien. Gruwelijke film! Beste film sinds tijden. 2,5 uur vlogen voorbij

Helaas geen Jean-Claude Van Damme en Steven Seagal, maar die hadden echt bizarre eisen wilde zij in die film meespelen...

Het is gewoon een oldschool actie film, idd verstand op 0 en raggen!

The expendables heb ik zaterdag gezien. Leuke film om een x te zien ofzo, maar ik vind dat er tegenwoordig geen goede verhalen in een film zitten. Het is allemaal 1 pot nat, missie word bekend, wat actie en een goed einde.

wat had je dan verwacht? vooral voor die film heeft ie als ik je moet geloven alles wat je had verwacht. Actie en een goed einde..
Dit zijn geen films om lang bij stil te staan..
Gewoon een prima schieten&tieten film dus!

Expendables

Ik dacht, ik neem de gok een keer en een vriend van me wilde er graag heen. Nou weet ik dat je een schijtverhaal krijgt, maar ik dacht in ieder geval nog mooie actiebeelden te krijgen. Maar zelfs dit was beneden alle peil, de vechtscenes zijn zo snel gemonteerd dat je eigenlijk niks goed ziet en dit geldt ook voor de actiescenes in het algemeen. Sylvester Stallone, hij heeft er nooit op geen enkel vlak wat van gebakken in de filmwereld

Oftewel: NIET KIJKEN!

Jij hebt eigenlijk vrijwel altijd wel iets negatiefs op een film
Mischien eens wat minder nadenken bij dit soort films, en gewoon kijken.

lucien hou gewoon meer van de wat ''moeilijkere'' films, vraag me dan ook af of hij wel eens naar een comedy gaat ofzo

Status
Not open for further replies.