Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
The book of Eli gezien in de bios, wat een waardeloze film. Man loopt paar jaar lang met boek naar een bestemming, komt wat rovers en andere slechterikken tegen, en komt dan inclusief leuk vrouwtje op plaats van bestemming aan. En van dat alles krijg je dan de laatste paar dagen of weken te zien. Echt, super verhaal hoor :rolleyes:

Tevens Wolfman in de bioscoop gezien, weerwolf film zoals je aan de titel al wel kon voorspellen. Omdat hij gratis was was hij wel oke om naar te kijken, maar zou er geen euro voor neerleggen. Weerwolven films zijn bij voorbaat al iets voor Amerikaanse tiener-film-marathons ofzo. Enige pluspunt was die kast van een huis waar het zich afspeelde, mooie setting.

Aantal films gezien;

...

Paranormal Activity; paar schrik momentjes, verder niet echt boeiend.

Dat is toch die slaapkamer film waar echt niks gebeurd :p trailer trok me niet bepaald

Paar filmpjes besteld die maandag binnenkomen: :)
- Martyrs
- Micmacs
- Blood Diamond
- No Country For Old Men
- Hachiko: A Dog's Story

2e2iibo.jpg

Moet de collectie weer uitbreiden, weet iemand nog een goede psychologische thriller oid?

Een beetje hondenliefhebber kan dat best een leuke film vinden, beetje zoetsappig blijft het wel.

Heel zoetzappig en erg Amerikaans! Terwijl het oorspronkelijke verhaal uit het oosten komt, beetje jammer. Verder wel vermakelijk en zielig :+

The Road.

Verassend goede film vond ik. Beelden zijn echt waanzinnig en de sfeer is onovertroffen.

Wat mij betreft een aanrader!

Ook The book of Eli @ bios gezien. Was niet erg spectaculair, maar was wel gewoon leuk om te zien. Misschien had ik er iets teveel van verwacht.

Een beetje hondenliefhebber kan dat best een leuke film vinden, beetje zoetsappig blijft het wel.

Ik ben echt een hondenliefhebber, maar dit is gewoon echt een verotte film. Kijk de trailer (van 2 minuten) en je hebt de hele film gezien. De film is echt verschrikkelijk, geen goede opbouw, geen goed verhaal, geen plot, etc. Verschrikkelijk.

Kijk dan Marley & Me. Veel leuker en mooier.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=brBM7_3ukzg"]YouTube- Marley & Me (PG) ****[/ame]

vond juist marley & me erg slecht, en had dan ook moeite om 't af te kijken... terwijl hachiko me wel greep.

Status
Not open for further replies.
Back