Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
Orphan is echt drama naar mijn mening, op de helft af gezet! Taken lekkere wegkijk film, hele tijd terug gezien. Ik ga misschien eindelijk UP kijken, ik heb echt niks met animatiefilms *vooroordelen* Dus toch maar eens kijken :+

Orphan was best vet hoor! Einde verrast je echt.

@jOenne: Inderdaad goede film, ben laatst na deel 2 geweest (De vrouw die met vuur speelde) en die was ook erg goed. Geloof ook dat deel 3 deze maand uitkomt.

Overigens is het een verfilming van de Millenium reeks, erg spannende en makkelijk weglezende boeken (voor degene hier die lezen).

Heb dit weekend de laatste 2 films gekeken in de Millenium reeks, de eerste had ik al gezien. Het is echt een aanrader om eens te kijken (films duren wel 2uur+). De eerste is zeer goed, verhaal verveelt ook niet en pas op het eind weet je wie het gedaan heeft. De tweede film is een overgang film naar de 3de en valt wel wat tegen, minder de onderzoeksjournalistiek als in de eerste film. De derde film heeft dan terug hetzelfde wat die eerste film zo goed maakte.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=UhPtxscSVdU"]YouTube- Max Koch channels JACK NICHOLSON (NSFW)[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=TSS3m8MT0kY&feature=fvw"]YouTube- Max Koch channels TONY SOPRANO (NSFW)[/ame]

:D! Ziek goed

the-road-poster.jpg

Gave film, wel onwijs deprimerend :p

kutfilm 1/10 :P

bandslam.jpg

Net gezien, wel een leuke film voor als je niets te doen hebt en zin hebt in een film met leuke muziek. Oh ja, Vanessa Hudgens is ook fucking knap!

notorious_poster3.jpg

Net gekeken, wel een leuk filmpje over het levensverhaal van 'm! :)
Maar je moet maar net van de muziek etc. houden wat ik wel doe, anders zal er weinig aan zijn.

notorious_poster3.jpg

Net gekeken, wel een leuk filmpje over het levensverhaal van 'm! :)
Maar je moet maar net van de muziek etc. houden wat ik wel doe, anders zal er weinig aan zijn.

vond hem zo slecht he, niet normaal... kijk veel liever naar de docu...

Status
Not open for further replies.
Back