Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
A Serious Man

Jaaa, echt een heerlijk vakkundige film van de Coens. Alles wat we kennen van de Coens zit er weer in! Veel symboliek (mensen die zeggen dat de films vooral per scene beleefd moeten worden hebben het echt niet begrepen), bizarre humor en vooral de knotsgekke karakters (waar halen ze die typische figuren toch altijd vandaan?). De film deed mij in een hoop opzichten aan Barton Fink denken, wat voor mij een pluspunt is.

Het einde is tamelijk plotseling en veelzeggend. De humor is echt inktzwart:D Zeker nog een keer kijken ook overigens, voor de gelaagdheid.

A Serious Man

Jaaa, echt een heerlijk vakkundige film van de Coens. Alles wat we kennen van de Coens zit er weer in! Veel symboliek (mensen die zeggen dat de films vooral per scene beleefd moeten worden hebben het echt niet begrepen), bizarre humor en vooral de knotsgekke karakters (waar halen ze die typische figuren toch altijd vandaan?). De film deed mij in een hoop opzichten aan Barton Fink denken, wat voor mij een pluspunt is.

Het einde is tamelijk plotseling en veelzeggend. De humor is echt inktzwart:D Zeker nog een keer kijken ook overigens, voor de gelaagdheid.

En die scene op het dak is echt geniaal mooi 8), ik ga hem ook zeker nog een keer kijken!

'Dancing with wolves' maar dan ergens anders...klopt ja.
Voorspelbaar einde..zeker.
Simpel verhaal....zeker.

Maar echt vet. Heeeeeel mooi gemaakt.
De omgeving maakt een hoop goed.

gister ook aan begonnen, op helft maar uitgezet.... goede film, maar miste de ondertitels... normaal geen probleem, maaar met dat engelse accent, mis ik soms toch wat.

A Serious Man

Klinkt goed. Ik moet hem zsm. ook kijken :).

Ja hoor :) als er hier mensen zijn die films echt sterk aanraden, dan kijk ik hem 9 v/d 10 keer wel.

volgens mij heb ik het hier toen al rondgeschreeuwt toen ik em in de bios had gezien.. film is ook primaaaa 2 keer te kijken (ben niet zooo vlot van begrip :') )

Het Amerikaanse gilde van filmproducenten heeft oorlogsdrama The Hurt Locker gisteren uitgeroepen tot beste film van 2009. De film is daarmee definitief op de kaart gezet als kanshebber voor een Oscar.

\vrijdag Triangle gezien in de bios.

Hele tijd hing er toch een soort van spanning, terwijl ik er dan uiteindelijk niks gebeurde:(
Vond het verhaal maar vaag en matig.

Net It's Complicated gekeken :+.. Had het een wat simpeler humorfilm verwacht, maar hij valt me op zich mee voor het genre :+

Status
Not open for further replies.
Back