This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
Hallo
Heb een vraagje;

Als je een film hebt gedownload komt die soms in winrar bestand in je folder te staan.
b.v
dmd-9.r00
dmd-9.r01 etc etc...

Als je 1 ervan opent staat je hele film maar in 1 winrar bestandje?
Wat is t nut van al die andere bestandjes?
Ben echt een noob op dat gebied

Gewoon 1 van die rar bestandjes openen, maakt niet uit welke. Dan zie je daarin het gehele videobestand. Dat ergens uitpakken zodat je die videofile hebt. Daarna kun je die rarbestandjes dus weggooien.

The Men Who Stare at Goats.
Lastige humor en een wazig verhaal, maar wel een aantal keer keihard gelachen.
Zou 't goed doen in een melige bui..

Hij is wel goed ja...maar vond het soms wat langdradig. Heb net naar The prestige gekeken......WAT een vette film zeg!!!! Is pas echt een aanradar, toch wel 1 vd betere films!

Gister met gf naar 'its complicated' geweest...

Gvd wat heb ik me kapot zitten ergeren aan al die oude graftakken om me heen die helemaal stuk gingen :X

Film zelf was opzich wel te doen..

Up in the Air.

Heerlijke film, ontloopt de cliches en George Clooney is echt heel goed.

Zeker een voor de kanshebbers voor de prijzen.

Ook Up in the Air gezien net, zeker goede vermakelijke film, had er helaas net iets meer van verwacht na het zien van de (mooie) trailer. Plus punt is inderdaad het ontlopen van de Hollywood clichés, kan Clooney ook altijd wel waarderen.

Zo denk ik nog maar even Oh Brother where Art Thou kijken..

Net gekeken

Niet echt de moeite waard, amper grappig stukjes en soms ronduit saai. Had beter verwacht van vince vaughn.

Fight Club, ik heb hem nu drie keer gezien, en ik probeer de maatschappij kritiek en achterliggende filosofie te zien, maar ik snap hem niet...

Status
Not open for further replies.