sinister Well-Known Member 10 January 2010 #381 Sherlock holmes gezien gister in bios. Was erg :z:z:z
Vincent-Aerox Scooterloos 10 January 2010 #383 Iemand nog een leuke film, om een keer met een paar vrienden te kijken?
T Tom Well-Known Member 10 January 2010 #384 sinister said: Sherlock holmes gezien gister in bios. Was erg :z:z:z Click to expand... Is die zo slecht ja? Hij leek mij juist wel goed.. Van wat ik in de reclame's zie dan.
sinister said: Sherlock holmes gezien gister in bios. Was erg :z:z:z Click to expand... Is die zo slecht ja? Hij leek mij juist wel goed.. Van wat ik in de reclame's zie dan.
sinister Well-Known Member 10 January 2010 #385 Tom said: Is die zo slecht ja? Hij leek mij juist wel goed.. Van wat ik in de reclame's zie dan. Click to expand... Slecht niet... Maar ik vond hem gewoon erg saai en erg langdradig.
Tom said: Is die zo slecht ja? Hij leek mij juist wel goed.. Van wat ik in de reclame's zie dan. Click to expand... Slecht niet... Maar ik vond hem gewoon erg saai en erg langdradig.
bartj HousePaus 10 January 2010 #387 ook net terug van sherlock holmes leuke film voor 1 keer , en daar heb je het ook mee gehad
Jordy... Well-Known Member 10 January 2010 #388 beautifull mind eindelijk eens gekeken. Weet niet goed wat ik er van moet vinden. Raakt je wel op 1 of andere manier.
beautifull mind eindelijk eens gekeken. Weet niet goed wat ik er van moet vinden. Raakt je wel op 1 of andere manier.
area_51_member scooterloos 10 January 2010 #389 Zojuist gezien. Vage film . Zitten leuke stukjes in maar vond hem niet super...
Extera De oude Titera :) 11 January 2010 #390 Jordy... said: beautifull mind eindelijk eens gekeken. Weet niet goed wat ik er van moet vinden. Raakt je wel op 1 of andere manier. Click to expand... Ik was er even stil van vind het een zeer goede film.
Jordy... said: beautifull mind eindelijk eens gekeken. Weet niet goed wat ik er van moet vinden. Raakt je wel op 1 of andere manier. Click to expand... Ik was er even stil van vind het een zeer goede film.
Joost@aerox 3BR Tuner 11 January 2010 #391 Die heb ik ook gisteren gekeken, was die ook op tv dan? Heb hem zelf op dvd gezien. Blijft een byzondere film.
Die heb ik ook gisteren gekeken, was die ook op tv dan? Heb hem zelf op dvd gezien. Blijft een byzondere film.
Wouter H.A.L.V.U. 11 January 2010 #392 Gisteren Gangs of New York gekeken, bijzonder leuke film :winner:
Laurens. Do the Dahmer! 11 January 2010 #393 area_51_member said: Planet Terror YouTube- Planet Terror International Trailer blijft vette film :# 8) btw voor de kenners: bij het begin van Planet Terror zie je een trailertje van een zogenaamde film: Machete deze dus: YouTube- 'Machete' Trailer - non-bootleg Film wordt echt gemaakt in 2010 http://www.imdb.com/title/tt0985694/ De Niro, Jessica Alba en Steven Seagal in 1 film :# en uiteraard Machete zelf als Danny Trejo :W Click to expand... nice dus!.. planet terror is heerlijke slasher eigenlijk.. vond death proof alweer niet echt leuk.. superdom einde ook :') en deze http://www.imdb.com/title/tt1320253/ lijkt me ook lachen hoor!.. nu al
area_51_member said: Planet Terror YouTube- Planet Terror International Trailer blijft vette film :# 8) btw voor de kenners: bij het begin van Planet Terror zie je een trailertje van een zogenaamde film: Machete deze dus: YouTube- 'Machete' Trailer - non-bootleg Film wordt echt gemaakt in 2010 http://www.imdb.com/title/tt0985694/ De Niro, Jessica Alba en Steven Seagal in 1 film :# en uiteraard Machete zelf als Danny Trejo :W Click to expand... nice dus!.. planet terror is heerlijke slasher eigenlijk.. vond death proof alweer niet echt leuk.. superdom einde ook :') en deze http://www.imdb.com/title/tt1320253/ lijkt me ook lachen hoor!.. nu al
Jaspah Nu ook een GC slet.. 11 January 2010 #394 Nou ook maar ff gedownload dan, eindelijk met een normale snelheid 10min was ie klaar. Heeerlijk.
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 13 January 2010 #395 Net de helft van Law Abiding Citizen gezien, straks de andere helft afkijken. Tot nu toe echt een vette film8)!
Net de helft van Law Abiding Citizen gezien, straks de andere helft afkijken. Tot nu toe echt een vette film8)!
Doed. Destroy. World. 13 January 2010 #396 Helemaal waar! Tot de tweede helft is het een goede film! :+ Zet trouwens compleet in een deuk gelegen om "Zombieland". Thema is bekend, verhaallijn zuigt, maar de combinatie van Woody Harrelson en Bill Murray .. :W
Helemaal waar! Tot de tweede helft is het een goede film! :+ Zet trouwens compleet in een deuk gelegen om "Zombieland". Thema is bekend, verhaallijn zuigt, maar de combinatie van Woody Harrelson en Bill Murray .. :W
SiRoj CBR600 FSport 13 January 2010 #397 Net 'A Serious Man' gekeken.. Heb nog even een 'WTF!!!!!!!" momentje :+
#Peter PotjeHous'n? 13 January 2010 #398 Die moet ik ook heel snel even gaan kijken, net als Lucky Number Slevin
Big-Jay Well-Known Member 13 January 2010 #399 Lucky Number Slevin is echt een toppertje, zeker kijken!
Björn` Yes, mother? 13 January 2010 #400 Eergisteren Where The Wild Things Are gezien. Erg leuke film, maar niet super. Ook L,S&2SB gisteren nog maar eens gekeken op tv. Blijf er toch om lachen! In de planning nog A Serious Man, Jerusalema en The Hurt Locker!
Eergisteren Where The Wild Things Are gezien. Erg leuke film, maar niet super. Ook L,S&2SB gisteren nog maar eens gekeken op tv. Blijf er toch om lachen! In de planning nog A Serious Man, Jerusalema en The Hurt Locker!