This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
Deze lijkt me goed: Up in the air:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_m-Da8Tz4_E"]YouTube- "Up In The Air" - Official Trailer [HQ][/ame]

Vind Clooney films meestal mooi om te zien. Erg goede acteur.

Mja ik vond 'the men who stare at goats' met Clooney een matige film. Maar dit had niks met zijn acteerprestatie te maken. Hij speelde z'n rol imo weer geweldig, net zoals hij dit prachtig deed in 'Burn after reading'.

Ga er vanavond heen met me vriendin. Goede recensies gelezen, dus ben benieuwd.

Waar draait de film al?

edit: ik zie dat hij in België (Maasmechelen) draait. Ik denk dat ik m dit weekend ook ga bekijken dan .

Aftiteling is het vetst idd

Ik heb Black Hawk Down ff gehuurd op Blue Ray, nog nooit gezien :? ben benieuwd...

Ga er vanavond heen met me vriendin. Goede recensies gelezen, dus ben benieuwd.

Ik ben ook zeer benieuwd. Kenners zeggen dat Clooney erop zeker met de Oscar dit jaar van door gaat, dus dat belooft wat.

Verder lijkt A Serious Man me wel wat. Coens zijn nooit slecht.

Ik ben ook zeer benieuwd. Kenners zeggen dat Clooney erop zeker met de Oscar dit jaar van door gaat, dus dat belooft wat.

Net terug van de bioscoop. En een kanshebber is het zeker, wat een geweldige acteur is het, zijn stijl en charisma passen perfect bij de film .

De film zelf vond ik zelf ook sterk . Leuk verhaal, er zitten een aantal cliché's in, maar die wegen niet op tegen de rest. De chemie tussen de hoofdrolspelers is erg goed en er zit erg leuke humor in.

Clooney is in de film bijna het hele jaar door op reis, ik kreeg zelf ook wel zin om constant op reis te zijn, maar het laat in de film prachtig de donkere kanten van het verhaal zien.

Nu al een topper voor 2010. Kijken dus!

Status
Not open for further replies.