This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
ik vind sneeuwfilms altijd instand kut.. sowieso vaak films met beperkt scenario.. water/sneeuw.. kan er vrijwel nooit de "spanning" van inzien

gister jarhead niet gezien, zelf ff beautiful mind opgezet, mooie film.. en jennifer connely.. rarrr

Weet iemand of Heat echt een aanrader is op blu ray ? Of kan je net zo goed de dvd kopen ?

Ik heb al wat Blu ray's gezien waarvan ik dacht :? Valt wel mee hoeveel beter het is.
Anderen dan weer, zijn echt helemaal top. Wel vaag opzich.

De film opzich is iig top imho. Heb geen ervaring met de bluray versie van heat. Informatiewaarde van deze post: 0.
Er zijn ook wel sites die blurays reviewen op basis van beeld en geluidkwaliteit.

Kga mee ook eens aanmelden daar...

Ben benieuwd wat het doet...

Loopt hier nu 1,2mb/s strak.. Na wat gekloot met die poorten, had hem op een poort staan die zij blocken, daarna knalde hij er steeds uit, maar het loopt :+

Vraagje: Is het altijd ingepakt?

Loopt hier nu 1,2mb/s strak.. Na wat gekloot met die poorten, had hem op een poort staan die zij blocken, daarna knalde hij er steeds uit, maar het loopt :+

Vraagje: Is het altijd ingepakt?

Geen idee.

Heb me ook aangemeld, na een kwartier kutten met die code

2 downloads geprobeert, maar die begonnen niet.

Met welk programma download je als ik vragen mag?

Ik zit nu met Utorrent. En de torrents via www.torrentz.com

:").. Je moet de torrents van die website van hun afhalen.. Verder down ik nu met Vuze en heb ik daarvoor poort 4666 open gezet

Status
Not open for further replies.