sinister
Well-Known Member
Ik had spijt van The Hangover, weet echt niet wat iedereen er zo leuk aan vind.
Heb medelijden met je dat je niet kunt lachen met die film
Ik had spijt van The Hangover, weet echt niet wat iedereen er zo leuk aan vind.
Afgelopen dagen even nieuwsgroepen geprobeerd.. Maar ik ben er nog niet van overtuigd.. Ik heb een vrij oude PC en daarbij duurt het uitpakken dus ook best lang.. Dan kan ik daarnaast veel films niet gewoon in 800mb divX (bekabeling + tv heeft met hogere kwali geen toegevoegde waarde) vinden en kost het al met al even lang om te downen + uitpakken als wanneer ik gewoon een goedlopende torrent heb.. De hoeveelheid films die ik kon vinden met FTD viel me ook tegen
Nu maar even Graboid proberen, is een maand gratis..
Zoek je via Binsearch of FTD? Als je FTD namelijk pas net gebruikt is je database gewoon niet groot genoeg
Ben nu de film White Out aan het downloaden. Heb hem nog niet gezien, maar de trailer ziet er veelbelovend uit.
Cover ziet er een stuk minder spannend uit.
YouTube- "Whiteout" - Official Trailer [HD]
The Lovely Bones vanmiddag gekeken, not my cup of tea! 10 min voor het einde afgezet uit verveling. Nu Datemovie op RTL 5, tering drama, hahaha
FTD..
Graboid geprobeerd, maar ik kan met deze versie maar 1 download tegelijk aanzetten?? Neem aan dat dit met de trail te maken heeft?? Verder heeft het weinig toegevoegde waarde ten opzichte van andere nieuwsdingen
Als je gewoon met binsearch zoekt vind je alles in allerlei formaat, 800mb versie's bijna altijd wel bij. Ik heb binsearch zelfs ingebouwd in mn firefox.
Torrents doe ik echt nooit tenzij ik het echt niet kan vinden op usenet. En dat is zeeer zelden
Gebruik btw grabit, heb liever newsleecher maar die werkte niet mee op windows 7.