Het Ben jij GESLAAGD voor je eindexamen topic

ik ben geslaagd:) lol wij hebben gast van school gebeld, net gedaan of we zen mentor waren.. en hem ff verteld dat hij gezakt was:p.. arme stakker.. shit! shit!:p nog opgenomen ook:p
 
Vrijdag krijg ik te horen of ik eindelijk geslaagd ben voor HAVO en wordt hoe dan ook gebeld tussen 10.30 en 12.00. Zelf denk ik een her of geslaagd en zakken mag gewoon niet want tis al me 2e x:X
 
Ik kan gebeld worden tussen 9 en 11 , en heb gisteren feest gehad,, dus ben behoorlijk gaar :p

Grote kans dat ik geslaagd ben :D:D

Iedereen congrets :D
 
Ben gister NIET gebelt.. savond's naar school gegaan om cijfers op te halen.
Ik dacht dat ze grapje uithaalden..

4x 7
2x 6
:D

Ben mooi geslaagd:7
 
IK kwam er gister tijdens men feestje achter dat het nog niet eens zeker was dat ik geslaagd was dus wij met de familie en vrienden aan het bier en vlaai enzo, In een keer komt er iemand binne hoe kun jij dat nu al weten dus effe op de site opgezocht bleek het veranderd te zijn dat ik het vandaag pas te horen zou krijgen dus nu effe in de zenuwen.
 
moet nog 5 uur w8en op me uitslag :'( loop hier dood te stressen :'(
iedereen gaat er al vanuit dat ik geslaagd ben maar ik zelf niet egt..
 
Ik krijg het vandaag tussen 3 en h6 te horen :X
ik snap niet waarom ze gewoon niet vroeg op de dag kunnen bellen..
Maja, als ik dan eenmaal geslaagd ben ga ik gelijk de kroeg ownen :D
 
Wottes ben niet gebeld dus waarschijnlijk geslaagt :p. Of mijn moeder komt nu zo thuis dat ik niet geslaagt ben :p. Maar ze hadden der nog niet gebeld en dat was 20 min geleden of zo. En ik heb geen boek aangeraakt omdat et zo mooi weer was :p. Makkelijke schooljarenw aren et :p
 
Na de toets kon je je punten berekenen boi, alleen zat je met de waardes, die waardes zijn nu vastgesteld zonder afwijking, dus kan je je punten nakijken
 
wij horen het morgen pas ( havo + vwo ) vmbo hoort et vandaag..

bij mij gaat et iig om tiendes, net wel of net niet :X..

ik hoop net WEL :W

gefeliciteerd iig, degenen die geslaagd zijn !!
 
ik heb volgens mij een probleempje.. ik word tussen 5 en 6 gebeld.. maar we zijn 1.5 week trug van telefoon nummer veranderd omdat we dagelijks tig keer werden gebeld door enquetes. :( maar me school weet dat nummer niet :O.. Oeps (A)
 
XST said:
ik heb volgens mij een probleempje.. ik word tussen 5 en 6 gebeld.. maar we zijn 1.5 week trug van telefoon nummer veranderd omdat we dagelijks tig keer werden gebeld door enquetes. :( maar me school weet dat nummer niet :O.. Oeps (A)
bel nu naar je school en zeg dat je nr veranderd is :L
zeker vmbo, kan zelf niet nadenken :#
(nofi:*)
 
Jules said:
bel nu naar je school en zeg dat je nr veranderd is :L
zeker vmbo, kan zelf niet nadenken :#
(nofi:*)


nee havo (A), maar ik wil juist niet dat ze me bellen :D haat et w8en.. wil naar buiten maar moet binnen blijven van me mama voor et geval ze 'eerder' bellen..
 
Back
Top