Ben jij ook verplicht klusjesman thuis ?

Boostah

Kut Member
Ik ben dus net weer uur bezig geweest met een boom uitgraven omdat moest van mama...

Echt de hele dag door van dat gezeik van doe dit nou is even of doe dat...

Of "je doet ook nooit even iets uit jezelf" :(

Wie moet er nog meer vanalles doen thuis ?
 
Advertisement - register to remove this

bij mij is het precies hetzelfde ik ben timmerman :) dus mot ik thuis nieuwe deuren afhangen pergola's maken aftimmeringen in kasten enz (krijg er btw wel pleuro's voor :)
 
enigste wat ik hoef te doen is mijn was in de mand te gooien :rolleyes: voor de rest echte klussen doet me pa alleen, ik moet alleen ff suiker pakken als t weer te hoog staat en patat halen das alles :eek:
 
Als je op je eigen woont moet je elke dag zelf alles doen, dus ik zou zeggen: hou op te zeuren ;) en geniet ervan dat je bordje eten elke dag klaar staat en je kleren zijn gewassen enz enz
 
Mijn pa heeft 2 linkerhanden. Als hij aan het klussen slaat moet iedereen in het huis oppassen. Meestal als ik hem met een zaag zie lopen pak ik hem snel uit zijn handen omdat er anders ongelukken gebeuren :p Op de manier moet ik het wel altijd zelf doen. Gereedschap in huis is ook allemaal van mij. Mijn pa snapt het niet zo :p
 
Originally posted by ocdaan
Als je op je eigen woont moet je elke dag zelf alles doen, dus ik zou zeggen: hou op te zeuren ;) en geniet ervan dat je bordje eten elke dag klaar staat en je kleren zijn gewassen enz enz


als je lieve vriendin hebt, hoef je niet zoveel te doen :)
 
Mjah mijn broertje vind het leuk.
Laatst kwam mun ma'tje met een nieuwe kastje in bouwpakketvorm. Ik d8 kom laat ik eens aardig zijn en aanbieden om het in elkaar te zetten. Komt me broertje vet kwaad, "Neej, ik wil het doen oprotten!!"
Mjah von ik niet echt erg :rolleyes:
 
Maar hier is om de maand het interieur anders... en wie mag die kastjes bouwen en sjouwen... IK