Van welk F1 team ben jij fan?

Mensen die niet toe kunnen geven dat Schumacher de beste coureur is: :L
Hij heeft de snelste auto, ja en wie heeft die auto zo goed gemaakt? Juist, Schumacher!
Tis gewoon naief om te zeggen hij heeft de snelste auto dus het is niet moeilijk, geef gewoon toe dat hij de beste is, dat heeft hij dit seizoen wel laten zien..
 
zjonnie said:
Mensen die niet toe kunnen geven dat Schumacher de beste coureur is: :L
Hij heeft de snelste auto, ja en wie heeft die auto zo goed gemaakt? Juist, Schumacher!
Tis gewoon naief om te zeggen hij heeft de snelste auto dus het is niet moeilijk, geef gewoon toe dat hij de beste is, dat heeft hij dit seizoen wel laten zien..


voor dat deze discussie uit hand gaat lopen, en dat gaat gebeuren, want Schumacher is niet de beste....

laat we ff back ontopic gaan
t gaat hier om je favo team
 
mhr_rox said:
ferrari heb ik niet zo'n hekel aan maar wel aan die k*t kop van die schoenmaker wat een daap zeg... maar wie ik wel echt tof vind is alonzo! die gast kan van het ene op het andere moment ineens 2e of 3e staan echt fantastisch alleen moet ie helaas nog veel leren als ie eerste wilt worden :)

Idd, jammer genoeg heeftie nog wel zo weinig ervaring dattie dan de volgende races weer meedoet om plaats 10.. Hoop dat het binnekort wat dichter bij elkaar zou komen.. Want spanning zou het wel goed doen :)
 
Frico^DeliX said:
Idd, jammer genoeg heeftie nog wel zo weinig ervaring dattie dan de volgende races weer meedoet om plaats 10.. Hoop dat het binnekort wat dichter bij elkaar zou komen.. Want spanning zou het wel goed doen :)


over 2jaar gaat alonso wereldkampioen worden

geef m nog ff de tijd, samen met renault

hij en button en sato worden de nieuwe snelle mannen
 
Ho Pin Tung!!! dat zou pas echt Vet zijn!!!!!!!!!!
en dan ook nog in een BMW-Williams waar ie voor getest heeft:p
ik gun hem echt het beste en wie van de Nederlandse coureurs heeft nou in een Williams getest? niemand, behalve hij dus ik hoop dat ik ooit nog een kans krijgt.
 
IK zie toch sneller Raikonnen, Sato, Alonso, Button of Webber (+ralf+ Mijn Favo's +ralf+) Wereldkapioen worde... (Hoewel in natuurlijk liever een Nederlander aan de top zie
 
Speedfight-R said:
IK zie toch sneller Raikonnen, Sato, Alonso, Button of Webber (+ralf+ Mijn Favo's +ralf+) Wereldkapioen worde... (Hoewel in natuurlijk liever een Nederlander aan de top zie


Raikonnen is alleen snel met een snelle auto
sato is te on ervaren en te wild
Webber, nah ik mag m niet echt, maar hij kan wel over een tijd mee strijden voor de top 5, maar zeker geen kampioen
Montoya zal t ook nooit worden
 
Thunder-rox said:
Raikonnen is alleen snel met een snelle auto
sato is te on ervaren en te wild
Webber, nah ik mag m niet echt, maar hij kan wel over een tijd mee strijden voor de top 5, maar zeker geen kampioen
Montoya zal t ook nooit worden

wie dan wel??
 
Thunder-rox said:
Raikonnen is alleen snel met een snelle auto
sato is te on ervaren en te wild
Webber, nah ik mag m niet echt, maar hij kan wel over een tijd mee strijden voor de top 5, maar zeker geen kampioen
Montoya zal t ook nooit worden

Raikkonnen is zo ie zo snel maar McLaren momenteel niet
Sato word steeds meer ervaren en af en toe wild is wel goed voor een rijder
Webber is gewoon een goede en redelijk ervaren rijder en kan volgend seizoen best wel eens een paar races winnen..
Montoya KAN het wel...

We zulle het volgend seizoen zien..dit seizoen is echt geen donder
 
SpeedNRG said:
wie dan wel??


Alonso Button en Schumacher voor t kampioenschap

Raikkonen, Montoya, Barrichello, Trulli voor een stunt om es een race te winnen, maar niet het kampioenschap
Misschien dat Sato ook es een race kan winnen, zou wel leuk zijn...

Raikkonen, Montoya, Alonso, Button en Sato zijn meer de figuren die de f1 leuk kunnen maken, zeker wanneer die kwal met racen gaat stopt

qua teams hoop ik dat het een mooie strijd gaat worden tussen Ferrari, Renault, BAR, Williams en McLaren

Als we nu es de regels van vroeger pakken (wel met tankstops) en de veiligheid van nu... ik denk dat we wel leuke races gaan zien :D
 
off topic: MotoGp gaat zich ook maar om een paar man! die rossi wint ook veel te veel. zelfs op een mindere motor. maar goed daar gaat het topic niet over.

Ontopic: Nou ik zie montoya bij Mclaren ook wel in staat om samen met kimi raikkonen voor de titel te gaan. zijn toch allebei zeer goede rijders. en williams samen met Webber en hopelijk button lijkt me ook goed duo dus het gaat wel spannend worden hoop ik.
 
Button is al zeker bij Williams

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.......Hij heeft het gefklikt +ralf+ Wat is die toch goed hè +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+

7e keer Wereldkampioen :#
 
Last edited:
Back
Top