Van welk F1 team ben jij fan?

och renault en BAR beleven dit seizoen een piek en zakken volgend jaar wel weer weg als Williams en Mclaren de zaakjes weer op orde hebben.
en het wordt nu toch echt eens tijd dat Schumacher er mee gaat kappen!
dit is niet leuk meer!
 
Jaquar gewoon om het feit dat hun de mooiste autos hebben, en als schumacher nu ballen heeft gaat hij net als rossi naar een iets minder team, en als hij dan nog steeds wint is ie super goed :)
 
Vanaf Jordan al Schumacher fan, al weet ik van dan niet meer veel, voornamelijk meegesleept in de gekte :)
Nu dus al een tijdje Ferrari fan.
En ik moet zeggen het loont de laatste tijd goed -:-
Ook Irvine vond ik altijd een held en hoop nog altijd op die doorbraak voor Minardi (al is het maar omdat Stoddart een sympathieke kerel is).

McLaren vind ik maar drie keer niks. Heb het niet zo op dat koude engelse gedrag, waarbij die Dennis op alles en iedereen zit te kafferen en zelf op vrijwel alle fronten onderdoet voor de andere topteams.
 
Enrico@Sprinter said:
Ik was vroeger altijd voor Alesi in de ferrari.. Nu moet ferrari opbokken met die duitser..

Alesi was altijd na de race echt cool, vooral in Frankrijk altijd +ralf+

Werden altijd flinke donuts gedraaid :p
 
ferrari moet eg uns gaan opkakken, want die eier hoof van een schumacher die moet eens grandioos over de kop vliegen :)

door ferrari is er gewoon niks meer aan... je kent elke race zeggen van ja schumacher zit bij de 1e 3...

maja ben zelf voor mclaren, kimi raikonnen
 
Raikonen dee het weer goed zonet...:p maja,
TJa, ik vind de prestatie van Schumi echt kk goed.. Het is wel jammer dat het nu nie zo erg spannend is maarja.. Qua team vind ik BAR tof en Renault ook..
Maar de prestaties van ferrari & schumi in het bijzonder zijn echt goed..
Hoop dat Jenson Button nog eens een keer schumi eruit rijd..:) heeft hij wel inzich. Jenson Button wordt de nieuwe schumi wil ik wedden en dan heeft hij nog een pluspunt, hij is geen duitser :X
 
Back
Top