Van welk F1 team ben jij fan?

Mr. Maniac said:
Laat Schumacher,Todt en Brawn dan maar eens naar een minder competitief team gaan en als ze dit dan net als rossi,burges(en de rest) bij yamaha ook zo competitief maken DAN heb ik pas echt veel respect voor ze.

Dat hebben ze al gedaan :L
Schumacher zat gebakken bij Benneton, maar nam het risico door naar Ferrari te gaan- toen Todt hem vroeg-, die al jaren niks meer klaar maakten.
Het is gewoon precies hetzelfde als Rossi heeft gedaan.

Denk dat iedereen dat een beetje vergeten is he..
 
Last edited:
zjonnie said:
Dat hebben ze al gedaan :L
Schumacher zat gebakken bij Benneton, maar nam het risico door naar Ferrari te gaan- toen Todt hem vroeg-, die al jaren niks meer klaar maakten.
Het is gewoon precies hetzelfde als Rossi heeft gedaan.

Denk dat iedereen dat een beetje vergeten is he..

Ok, dat is dan voor mijn F1 tijd.

Maar was schumacher toen net zo 'on:)'overwinnelijk als rossi de afgelopen jaren op de Honda was??
 
Gijs said:
AL dat gezeik over schumi
Die vent is gewoon het beste, das heel simpel
En dat ieder1 dan loopt te kankeren dat het niet meer leuk is zo , ik vind de race van 3 tot de rest van het veld het mooist , de 1 en 2 tel ik nieteens meer mee..
als je van de f1 sport houd , kijk je er wel doorheen
Ik ben ook van mening dat het wel eens spannender is geweest , maarja , hij wint niet voor niets..

volgens mij ben ik 't voor de eerste keer @ forum 't met Gijs eens :X


;)
 
oke toegegeven: Schumacher is de beste, ik vind ferrari wel laf met teamorders en zo. net als in amerika dit jaar. Rubens het hele weekend al de snellere en dan komt hij in de race weer net achter schumacher uit. jaja my ass, ferrari.

maar hoe leuk zou het zijn als schumacher er mee zou stoppen. dan krijg je een competitie tussen 5 topteams: ferrari, Williams, Mclaren, Bar en renault.
dan wordt er ieder jaar een ander wereldkampioen. want geen van deze rijders is zo constant als schumacher.
 
ferrari heb ik niet zo'n hekel aan maar wel aan die k*t kop van die schoenmaker wat een daap zeg... maar wie ik wel echt tof vind is alonzo! die gast kan van het ene op het andere moment ineens 2e of 3e staan echt fantastisch alleen moet ie helaas nog veel leren als ie eerste wilt worden :)
 
Jullie maar met die anti schumscher zooi en die team orders....wees is bij de les man. Team orders zijn verboden, de FIA kan elke communicatie afluisteren van elk team. Denk je nou echt dat Ferrari een team order gaat doen dan....NOT. Schumacher geeft niet alles op de vrijdag trainingen en zaterdag ochtend training. Pas de Qwalificatie en de race, dan geeft Schumacher alles wat die heeft.

Hij is gewoon de beste....KLAAR
 
twistednrg said:
Mclaren Mercdes :)

ik oowk :), het gaat dit seizoen misschien niet erg goed met ze, maar blijf ze steunen.

Ook moet ik zeggen dat ik veel respect voor het team van BAR heb -:-
 
Ossje said:
Jullie maar met die anti schumscher zooi en die team orders....wees is bij de les man. Team orders zijn verboden, de FIA kan elke communicatie afluisteren van elk team. Denk je nou echt dat Ferrari een team order gaat doen dan....NOT. Schumacher geeft niet alles op de vrijdag trainingen en zaterdag ochtend training. Pas de Qwalificatie en de race, dan geeft Schumacher alles wat die heeft.

Hij is gewoon de beste....KLAAR
jammer genoeg zit hier een kern van waarheid in.
 
en toch komen ze verdacht over, en het is algemeen bekend dat barrichello 2de rijder is en schumacher voor moet laten als dat zou moeten. dat is bij andere teams als met name Williams en ook mclaren en renault en de rest van de teams niet zo.
 
zjonnie said:
Hij was iig 2 keer achter elkaar wereldkampioen..

En daarna is ie het 4 jaar niet meer geweest, ff kijken of rossi de komende 4 jaar het ook niet presteerd om kampioen te worden.

Ik zeg niet dat schumi op dit moment niet de beste is ofso, maar ik VIND dat ie niet te vergelijken is met rossi. Maar zal ook wel een beetje komen omdat ik MotoGP gewoon 10x(zo niet meer :)) zo bruut vind als de F1.

Ossje said:
Jullie maar met die anti schumscher zooi en die team orders....wees is bij de les man. Team orders zijn verboden, de FIA kan elke communicatie afluisteren van elk team. Denk je nou echt dat Ferrari een team order gaat doen dan....NOT. Schumacher geeft niet alles op de vrijdag trainingen en zaterdag ochtend training. Pas de Qwalificatie en de race, dan geeft Schumacher alles wat die heeft.

Hij is gewoon de beste....KLAAR

Dus jij zegt dat ze onderlinge communicatie(groepsbespreking,van man tot man) tussen todt,brawn,schumi en barrichello ook kunnen afluisteren? Niet dus, als todt tegen barrichello zegt dat schumi koste wat het kost de race moet winnen, dan laat ie m echt wel voor gaan hoor.

I rest my case.
 
Mr. Maniac said:
En daarna is ie het 4 jaar niet meer geweest, ff kijken of rossi de komende 4 jaar het ook niet presteerd om kampioen te worden.

Ik zeg niet dat schumi op dit moment niet de beste is ofso, maar ik VIND dat ie niet te vergelijken is met rossi. Maar zal ook wel een beetje komen omdat ik MotoGP gewoon 10x(zo niet meer :)) zo bruut vind als de F1.



Dus jij zegt dat ze onderlinge communicatie(groepsbespreking,van man tot man) tussen todt,brawn,schumi en barrichello ook kunnen afluisteren? Niet dus, als todt tegen barrichello zegt dat schumi koste wat het kost de race moet winnen, dan laat ie m echt wel voor gaan hoor.

I rest my case.


completely right!!!
 
over Williams heb ik gemengde gevoelens...

in 1983 kreeg Senna de kans om een f1 auto te testen, daardoor kwam hij in de f1, maar hij is er ook mee verongelukt, en dat geeft me weer een afkeer van Williams

Mn voorkeur ging altijd voor McLaren tot 1993

nu is mn favo team wel bar...
Die hebben een inorme stap naar voren gedaan dit jaar
een ander team dat ik ook graag bezig zie is Renault

en nog ff dit, ik ben zwaar anti schumacher, ik hoop dat die snel opflikkert hij verziekt de hele sport
Als ik die rot smoel alleen al gaat mn bloed koken
Dat hij nu t beste kan rekenen van allemaal is een feit, dat hij t beste kan rijden ben ik het echt niet mee eens...
Schumacher kan een goeie race opbouwen en met de snelste auto van t veld is het niet moeilijk om dan te winnen...
Is opzich ook een kunst, maar als rijder is tie echt niet het beste op dit moment.
Zet Button en Alonso in die Ferrari en Schumacher staat op P3
 
Back
Top