Van welk F1 team ben jij fan?

Ikke vooral +ralf+Jaguar fan+ralf+ (rij niet voor niks met een Irvine helm!!), Renault, BAR en Mc Laren Fan...

Kort zegt: Voor iedereen behalve Ferrari :D
Schumi en Barrichello vind ik niet echt een Persoonlijk hebbe zoals Senna, Alesi en Irvine (dat ware nog eens rijders met een eigen wil!)
 
Mwah persoonlijkheid..:S als je het zo wil noemen zijn ze dus een stuk professioneler dan die andere, en dat weiger ik te geloven ;) Persoonlijkheid van die lui zie je pas echt goed buiten de schijnwerpers..
 
AL dat gezeik over schumi
Die vent is gewoon het beste, das heel simpel
En dat ieder1 dan loopt te kankeren dat het niet meer leuk is zo , ik vind de race van 3 tot de rest van het veld het mooist , de 1 en 2 tel ik nieteens meer mee..
als je van de f1 sport houd , kijk je er wel doorheen
Ik ben ook van mening dat het wel eens spannender is geweest , maarja , hij wint niet voor niets..
 
F1 is geen hol aan... ik zapte net en zag dat het bezig was... er stond namelijk ene M. Schumacher 1e met 17 sec. voorsprong :X.

Geef mij maar de125cc, 250cc & MotoGP :W
 
Gijs said:
AL dat gezeik over schumi
Die vent is gewoon het beste, das heel simpel
En dat ieder1 dan loopt te kankeren dat het niet meer leuk is zo , ik vind de race van 3 tot de rest van het veld het mooist , de 1 en 2 tel ik nieteens meer mee..
als je van de f1 sport houd , kijk je er wel doorheen
Ik ben ook van mening dat het wel eens spannender is geweest , maarja , hij wint niet voor niets..

Zo is het maar net. 9||6
 
niemand wint van schumacher- ging naar ferrari in 96 ferrari zoog serieus daarvoor maar hij maakt zo een goed team om hem heen dat alles klopt dus als hij samen met alonso button zou rijden zou hij ze inmaken omdat hij de meester is vant afstellen van dat ding, hij weet prcies hoe het moet zijn...
 
zjonnie said:
Dus omdat hij zijn eigen zin doet is hij een betere rijder :|

:L

Als je nou kijkt naar Barrichello, teamorders (dan vind ik Ferrari Zuigen!)
En zo maakt dat hem (lees: in mijn ogen) een slechtere rijder..

Vind persoonlijk Motorsport toch mooier omdat er meer gebeurd (valpartyen, snellere bochten en meer inhaalmomenten)
 
Feit is wel dat Schumacher de auto naar zn eigen wil maakt en er het beste uithaalt.
Sinds schumacher er is wordt ferari kampioen net als bij benetton vroeger.

Ongeveer het zelfde verhaal als wat rossi doet bij de moto gp.

Gewoon meesterlijk :W
 
Ray B said:
Feit is wel dat Schumacher de auto naar zn eigen wil maakt en er het beste uithaalt.
Sinds schumacher er is wordt ferari kampioen net als bij benetton vroeger.

Ongeveer het zelfde verhaal als wat rossi doet bij de moto gp.

Gewoon meesterlijk :W


Laat Schumacher,Todt en Brawn dan maar eens naar een minder competitief team gaan en als ze dit dan net als rossi,burges(en de rest) bij yamaha ook zo competitief maken DAN heb ik pas echt veel respect voor ze.

Maar ik denk niet dat dit zal gebeuren, ik denk dat ze records zo hoog wil zetten dat het in de toekomst bijna onmogelijk wordt om het te verbreken.

Ik ben trouwens een McLaren fan, eerst voor hakkinen en nu voor raikkonen. Ook vind ik BAR en Renault top.

Maar geef me toch maar MotoGP, de verschillen tussen de rijders en teams zijn hier stukken kleiner. Hierbij krijg ik tenminste nog een snelkloppend hart als ik er naar kijk.
 
Back
Top