Ben jij ook verplicht klusjesman thuis ?

ik hoor altijd zoiets:
ja joost je krijgt die scooter ook steeds weer in elkaar dus kan je ook vast wel even mn band plakken/licht maken/nog een heleboel lame klusjes doen :|
 
ik moest de hele voortuin uitgraven, damn.. :|
En ja die is groot.. en staan 4 van die laag groeiende coniveren.. :|

Nu ben ik moe :henko: :)

en het gras natuurlijk iedere week.. maar daar hebben we zo'n zit dingetje voor, is wel relaxedd.. moet alleen oppassen dat ik de vijver niet in rij :)
 
Bij ons thuis helpt iedereen goed mee aan het huishouden, dit komt omdat mijn pa en ma allebei de hele week bijna werken ching ching :p


Zo doe ik bijvoorbeeld:
-kamer opruimen
-kamer stofzuigen
-soms boodschappen


Mijn broertje:
-Kamer opruimen
-Koken
-boodschapjes

Vader:
-Boodschappen
-Stofzuigen
-Hij onderhoudt de tuin


En als er iets kapot is fix meestal ik of mijn pa het

De rest van het huishouden doet mijn moeder
 
Ik hoef thuis eigenlijk niets te doen... ons mam ruimt me kamer op, zorgt voor schone opgevouwen kleren, kookt, poetst, doet boodschappen (samen met pa).
En mocht het een keer niet uitkomen: Dan doet ons pap het wel :) Ik ben vrijgesteld van kut werk dus, maar toch doe ik het uit me zelf ook wel ooit hoor, ben niet zo'n kwade0?
 
schuur opruimen, tuinman, huisman (afwassen + afdrogen 2x per dag :mad, stofzuigen soms) vuilnis buiten zetten. En als ik t vergeet kan ik me zakgeld ook vergeten :(
 
Ik moet ook vaak veel klusjes doen... we zijn een paar maanden verhuist van de ene kant van het dorp naar de andere kant van het dorp. M'n mam heeft paar jaar geleden auto ongeluk gehad en mag dus niet te veel zware dingen tillen.. dus moest ik alles met me pa doen... en moet, kamer opruimen, kleine boodschapjes doen en patat halen... moet ook in de tuin helpen... maar ach vroeger was het allemaal nog erger nu word het toch allemaal relaxter... :)
 
Als ik het niet te extreem maak ruimt me ma het gewoon op :) klusjes fix ik samen met me pa en ik laat de hond uit... heb ik het nog redelijk goed :)
 
Originally posted by Joost@aerox
ik hoor altijd zoiets:
ja joost je krijgt die scooter ook steeds weer in elkaar dus kan je ook vast wel even mn band plakken/licht maken/nog een heleboel lame klusjes doen :|

Bij ons is het qua fietsenmaken helemaal uit de hand gelopen 8P Mijn vader is behoorlijk technisch van aard [ing.] en ikzelf ook, maar m'n moeder brengt fietsen met een lekke band tegenwoordig naar de fietsenmaker, omdat iedereen structureel weigert om een band te plakken... Een garage vol scooteronderdelen voor mij, en allerlei hebbedingetjes van m'n vader krijgt dan wel weer de volle aandacht :rolleyes:
 
Soms is het wel goed dat ik iets doe om het huis heen;

pas geleden vroeg m'n moeder of ik haar wou helpen om blaadjes op te ruimen in de voortuin... Na 10 minuten kwam ik tot de conclusie, dat dit echt gekkenwerk was... Toen heb ik gezegd hoe het wel moest, en 2 uur later hadden we een splinternieuwe bladblazer 8P En dan te bedenken dat m'n moeder het al jaren met de hand doet... Vrouwen :rolleyes:
 
Achter de maaier aanhuppelen, tafel afruimen, af en toe de afwas, 1x per jaar mn kamer opruimen.. Hmm, ik ben een verwend nest :)
 
Over het algeen valt het wel mee, ik ben de enige die uberhaupt nog fietst, en voor een band breng ik em wel weg na de fietsenmaker.
Moet wel een paar weken int jaar de tuin opruimen (de heftst dus) en eens wat aan de muur hangen, maar valt verder best mee. Owjah en nog wel eens wat opzoeken op internet, want dat snapt niemand.
 
Pas moest ik van me ma de huiskamer stofzuigen, dus ik zeg, dat is goed, maar installeer jij dan WinXP ff opnieuw op de computer :p. toen deed ze het zlef en mocht ik verder @ pc :D
 
Originally posted by Tommeh
Ik heb er zelf niet zoveel last van gelukkig :). Af en toe een klein klusje maar ik werk ook veel dus snappen ze als ik er 's avonds ff geen zin in heb :p.

Btw : DAW, als je hier kijkt, je hebt inmiddels je garage toch al wel opgeruimd he ?? :p )

Nehhee :'( Wanneer is mijn mooie werkplaats toch full operational... Risico ook Tommeh is dat mijn vader er een Oude oldtimer in gaat plaatsen als de garage leeg is, dus ff wat verzinnen :p

Greetzz DAW
 
Back
Top