ben jij CS verslaafd!?

henkowz

Grab ur tittys 4 BIG
Als jij jezelf hierin kunt herkennen ben je zeker verslaafd :#:W

  • je niet meer durven af te trekken omdat je denkt dat je buren walhack hebben
  • je neemt je mes mee naar school om sneller op school te zijn
  • je smeert s'ochtends je broodje met een mes en als je het mes wilt terugleggen zie je "this weapon can not be dropped"
  • als je een mooi meisje op straat ziet vraag je wat voor skin ze heeft en waar ze die gedownload heeft
  • als je op werk zit en je probeert console te togglen en timeleft te typen
  • als je cs 1.4 de schuld geeft dat je te laat bent op school omdat je niet meer kunt bunnyhoppen
  • als je wilt slapen probeer je /quit te typen
  • als je je wekker probeert te defusen
  • als je je huiswerk in 1337 T441 schrijft en je leraren voor n00bs uitscheld omdat ze het niet begrijpen
  • als iemand beter is dan jou, dan roep je altijd dat hij een cheater is
  • als je verliest roep je "TEAMS!"
  • Je communiceert met de doden door je naam te veranderen
  • Als je gaat tennissen en keihard wegrent van de bal omdat het op een HE lijkt
  • Als je elk hoekje omspringt en meteen gaat zitten en alle hoekjes afgaat op zoek naar campers
  • Als je 30 seconden voor de bel naar buiten rent en snel iedereen neerpaft omdat de ronde zo toch voorbij is.
  • Als je bij het begin van elke les je etui in de klas gooit terwijl iedereen naar binnen loopt en dan dubbelligt omdat je je teammates hebt geflashed.
  • Als je met je maten hele tactieken uit gaat werken waarbij BS 1 de lerarenkamer is en de concierges de hostages.
  • Als je gaat softballen met gym en je 3 slag krijgt en dan die klote reloads de schuld gaat geven.
  • als je bij binnenkomen lokaal rennend je favoriete hoekje uitzoekt en daar de rest van de les gehurkt blijft zitten
  • Als jij met een volle wagen bij de kassa gaat en er komt een omaatje aan met 1 pakje boter en zegt: "You take the point".
  • Als je ipv "Okay" steeds "Affirmative" en "Roger that" zegt.
  • Je ziet een vlieg "enemy spotted", pakt een vliegenmepper "bought VM206 + ammo + armor (je pakt dus de motor helm van je neef die je nu heel raar zit aan te staren)" gaat achter een bank zitten en wacht tot de vlieg dichterbij komt en schreeuwt van "go go go!" rushed naar de plek en mept hem dood, en schreeuwt headshot N00B!!! en fluisterd "enemy down".
  • je gaat weer zitten, en zegt op een stoere manier, "counter-terrist wins".
  • Als je door het riool gaat om sneller op je werk te zijn
  • Als je tijdens een proefwerk opeens opstaat en "Cheater!" roept en een propje tegen je klasgenoot aangooit
  • Als je de kippen van de buurman doodschiet omdat ze toch respawnen
  • Als je je vader in de stad als een VIP beschermt
  • Als je je scheerapparaat uit het raam gooit en "Fire in the hole" roept 'smorgens
  • Als je je pen probeert te reloaden als hij het niet meer goed doet
  • Als je de weg niet meer weet je een mappack probeert te downloaden
  • Als je de stereo molt bij ieder Italiaans deuntje
  • Als je na een aanrijding heel hard "TEAMKILLER !!!" roept
  • Als je al bukkend probeert door de airco te kruipen naar de kantine
  • Als je als je in Italie op vakantie bent bij elk steegje gaat luistren of er muziek uitkomt
  • bij elke begin signaal van je sport (bv voetbal) roepen, Lock and load!
  • Als je maat in de kroeg een klap voor z'n kop krijgt dat je ipv hem te helpen hard "HP?" roept
  • Als je buurtkindertjes die verstoppertje spelen campers noemt
  • Als je tijdens het kijken van een marathon op TV roept dat die eikels beter met een knife in hun klauwen kunnen rennen omdat ze dan sneller zijn
  • Als je in de supermarkt heel hard "B!!!" roept in de hoop dat er voor je ogen een menutje verschijnt waarmee je guns kunt kopen
  • Als je ergens niet bij kunt, gewoon op de hoofden van je vrienden gaan staan en stapelen

Lasser :)
 
Advertisement - register to remove this

Als je de stereo molt bij ieder Italiaans deuntje

Hehe, die vind ik wel grappig:)

Ik speelde het vroeger wel veel, nu heeel soms als ik echt niet iets beters weet te doen
 
Originally posted by Sushi
Counterstrike.nurts ze zouden verboden moeten worden !!!

mja, gaat nergens over vinnik


Ik speel t zelf sinds kort..kvind t gewoon een vet spel :)

Klar...net alsof ik er anders door ben geworden ofzow :|

Je hebt idd ook gewoon nerdz die er verslaafd aan zijn, maar dat heb je met elk spel :)
 
tsjah wat moet ik er nou van zegen....... ik ben best wel verslaafd jah, ... dat ik op de scooter eergister met mn pctje naar wat maten ging voor een geslaagde party :D en daarna zijn we nog lekker het dorp in geweest.
 
zullen we hiervoor een nieuwe thread openen? Want ik zie dit ook wel goed zitten :#

Hoe gaan we het doen? ook qua server enzo.. ? iemand die bij hosting bedrijf werkt ofzo :p
 
I'm in!!
Ik was vorig jaar echt zwaar verslaafd aan dit spel, het is ff over gegaan omdat een of andere idioot mijn CD key altijd gebruikte. Maar ik ga wel ff een nieuwe half-life versie halen, en down CS wel weer opnieuw. This Game ROCKS!!!

By the weg : h3nk0wZ, je post is zwaar vet :D
 
Originally posted by mhr4ever
I'm in!!
Ik was vorig jaar echt zwaar verslaafd aan dit spel, het is ff over gegaan omdat een of andere idioot mijn CD key altijd gebruikte. Maar ik ga wel ff een nieuwe half-life versie halen, en down CS wel weer opnieuw. This Game ROCKS!!!

By the weg : h3nk0wZ, je post is zwaar vet :D

Als je de orginele verpakking hebt kun je die opsturen naar valve dan krijg je een nieuwe heb ik ergens gelezen. Zo ook met kapote cd's die kun je ook opsturen en krijg je een nieuwe, goede service.
 
Back
Top