ben jij CS verslaafd!?

Originally posted by Vassago


mja, gaat nergens over vinnik


Ik speel t zelf sinds kort..kvind t gewoon een vet spel :)

Klar...net alsof ik er anders door ben geworden ofzow :|

Je hebt idd ook gewoon nerdz die er verslaafd aan zijn, maar dat heb je met elk spel :)

Zeggik Counterstrike.nurts :D
 
Ik ben cs addict, en dat weet ik :)

Ik speel het spel al vanaf beta 1 das ongeveer 4 jaar geleden

Ik heb ook in een paar top clans gezeten en ik heb er nog steeds geen genoeg van :)
 
Gaat dit nog door? Ik doe zeker mee, maar als het doorgaat worden het waarschijnlijk 2 clans aangezien een team maximaal uit 8 mensen mag bestaan....of was dit alleen in de oude beta versies waarin ik leefde? :)
 
ken een gast die speelde op europees niveau CS het was gewoon bijna zijn hele leven. na werk CS, dan slapen
wakker worden werken, na werk CS slapen
dat 24 / 7
 
CS is wel leuk, jammer dat de scene zo enorm fucked up is. Elke keer als ik speel zijn er altijd wel van die 13-jarige kleuters die elke keer als ze gekilled worden mensen voor cheater en camper uitschelden...
 
Originally posted by Vo0
CS is wel leuk, jammer dat de scene zo enorm fucked up is. Elke keer als ik speel zijn er altijd wel van die 13-jarige kleuters die elke keer als ze gekilled worden mensen voor cheater en camper uitschelden...
daarom ben ik er een hele tijd terug mee gekapt..... als je gewoon een stuk beter was dan de rest was je gelijk een cheater :| en dan al die klote proggies die steeds meer servers wilden tegen het cheaten..... |(
 
ik vind het echt een super spel!!

Als ik grand prix 4 zat ben speel ik wel cs!!!
en dat is bijna iedere dag.

En speelde ook veel soldier of fortune 2 aleen kun je bij italy op de daken komen. echt irritant is dat.

Maar niet echt verslaafd. Ik ben verslaaf aan Sccooter rijden!!
 
verslaaft inderdaad... k heb al genoeg lanparty's om dat te bewijzen :] ( genoeg gewonnen ook :p )

we staan momenteel 6e op de belgische ladder van clanbase en 7e op die van NL
clanname: N3me$is
IRC chan: #N$! ( Quakenet )
 
Make nie uit NickName...

Komt die WAR er nog of zijn we spontaan naar Call of Duty gestapt wat een fokking hot spel is :)

cs1.6 vind ik trouwens ook ownatsj :p
 
Back
Top