Van welk F1 team ben jij fan?

Ossje said:
Button is al zeker bij Williams

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.......Hij heeft het gefklikt +ralf+ Wat is die toch goed hè +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+

7e keer Wereldkampioen :#


bah ik kots op die vent, als je zo je wereldtitles binnen moet halen
ik spreek over 1994, 1995

had Senna nog geleefd dan had Schumacher nooit in 94 en 95 de titel gehaald
 
ja hij is weer wereldkampioen, maar dat wisten we voorop al.
maar wat een zwakke race van renault, ik had beter verwacht.
wel een ijzersterke race van Williams, jammer dat ze met veel pech uit zijn gevallen, ik had pizzonia echt een podiumplaats gegunt. zonder mechanische problemen was dat ook zeker gebeurt en montoya gewoon vet 4de.
maar goed we zien wel wat het weer wordt op Monza!
 
komende race: GP Monza

voorspellingen: ik denk dat dat ferrari zware tegenstand gaat krijgen, van Mclaren en ook zeker nu Williams. aangezien williams erg snel was in de tests op monza. mijn voorspelling: 1. schumacher (toch, thuisrace voor ferrari he)
2. Montoya
3. raikonen
4. pizzonia
5. barrichello
voorspellingen graag.

Greetz Dennis
 
Ferrari gaat weer ownen op Monza. Dus het gaat een keiharde 1 en 2 worden :D Verder gaan de 'sub' toppers strijden voor de plaatsen 3 tot 8.
 
Zoals ik dus zei: Ferrari gaat ownen op Monza :p

Even voor de mensen die Ferrari en Schumacher afkraken. Voor de gene die de race hebben gezien.... Schumacher is gewoon de beste, dat heeft ie vandaag nog maar een keer laten zien. Van plaats 15 naar de 2e rijden (kon ook eerste, maar heeft Bari laten winnen) en dan nog is bijna 1.5sec sneller zijn per ronde dan de nummers 1, 2 en 3. Een klasse appart :)

Kon het ff niet laten om dit te zeggen hoor, maar nu zijn alle mondjes gesnoerd :p :p
 
redelijk te verklaren....schumacher laat barrichello zn gang gaan voor Zeker te zijn van 2e plaats en gunt hem overwinning, ferrari altijd 1+2 dus barrichello , schumacher en button omdat ie goed is en vaak Best of the rest is..maar toch goed overnagedacht
 
viselic said:
redelijk te verklaren....schumacher laat barrichello zn gang gaan voor Zeker te zijn van 2e plaats en gunt hem overwinning, ferrari altijd 1+2 dus barrichello , schumacher en button omdat ie goed is en vaak Best of the rest is..maar toch goed overnagedacht


precies :D

en wat is er nou mooier om Italie te winnen met een Ferrari?
 
Back
Top