Toen ik nog alleen met mijn moeder woonde moest ik wel veel doen, aangezien mijn ma gewoon elke dag full-time werkte, ik moest de tuin onderhouden! 8P (Doe ik Nooit meer! sindsdien heb ik een schijthekel aan in de tuin werken!) stofzuigen, stoffen, vaatwasser in en uit ruimen, aanrecht netjes houden, was in de wasmachine doen, deruit halen en in de droger flikkeren of ophangen, boodschappen doen (niet elke dag hor!) hond uitlaten!
Nah aardig veel dus, maar nou moet je niet denken dat dit altijd zonder slag of stoten ging! Zijn echt Veel ruzie's over geweest! |( Bijvoorbeeld de teringzooi van al die weekendfeestjes die ik gaf als mun ma niet thuis was! 8P De tuin....dan zei ze, als ik vakantie had: Nah in 1 week moet je makkelijk de tuin weer netjes krijgen! Niet dus, mijn ma was toch nooit thuis overdag dus ik ging gewoon in de ochtend ff snel wat doen en dan weer weg, en dan verzon ik altijd een smoes wrom het niet af was, denk dat ik totaal zo'n 4 weken eigenlijk over die kut-tuin heb gedaan!
Maar nu woon ik dus bij mijn stief-pa samen met mun ma en is alles 10x zo chill! We hebben wekelijks een werkster dus stofzuigen en dat soort dingetjes hoeven niet meer! Tuin doet mijn stief-pa...
Enigste wat ik hoef te doen, is de tafel dekken en afruimen en dan de vaatwasser in en uitruimen! En mijn kamer netjes houden, that's it! :W