ben jij CS verslaafd!?

Hmmmm niet egt meer verslaafd, kwas paar jaar geleden begonnen met Beta 3 geloof ik.......

Maarja et is nu idd fucked up, campers maken niet zoveel uit, is gewoon part of the game, als je zelf zo dom bent om 3x achter elkaar op de zelfde manier in je rug genaait te worden sja.....

Alleen die cheaters zijn gewoon zwaar irritant, als je gewoon iemand volgt kan je echt wel zo zien of die cheat of niet.

Soms isset zelfs zo erg dat ze dan zeggen van: "ja ik hoorde em aankomen" terwijl die gast gewoon aan kwam kruipen......

Meestal zijn die admins juist de grootste cheaters, als je dr dan iets van zegt wordt je meteen gebanned :p *kuch kuch gamepoint kuch kuch*

Wat ook zo zielig is zijn al die neppe clans, die bestaan uit een paar gastjes die hun cheats goed weten te gebruiken, maar die toch nooit naar LAN's komen, daarom speel ik et alleen op LAN's want als daar mensen gepakt worden met aimbots dan gaan dr gewoon klappen vallen :p
 
ik heb net ff cdtje geleend van kameraad en nou neem k aan dat k eerst ook die shit moet uploaden tog..? Waar kan ik dat snel en gratis doen zonder lid te zijn van een 1 of ander iets?
 
Originally posted by Sp-Tuner
Is dat niet wat voor het scooterforum, ? :p

aangezien er veel mensen spelen, een cs server opzetten :)

weer stukje reclame :p

Is allang in ontwikkeling man, :p
Koekwaus Clan :p

#koekwaus @ quakenet
 
ik heb net ff cdtje geleend van kameraad en nou neem k aan dat k eerst ook die shit moet uploaden tog..? Waar kan ik dat snel en gratis doen zonder lid te zijn van een 1 of ander iets?

kan iemand mij hier antwoord op geven..???

Alvast bedankt..
 
cs is een roekeloos gek spel!!!(kspeel het al sinds het begin maar niet echt te verslaafd ofzo)

alleen jammer dat steam soms kuren heeft(dat typefunctie uitvalt enz.)
 
word dat nog gespeeld dan ??

op lan-parties haal je ze er zo tussen uit, kijk maar eens naar hun peecees.....mééstal zijn dat p1/p2 systeempjes die verder amper wat kunnen draaien..
 
Originally posted by DNA-Menno
Is allang in ontwikkeling man, :p
Koekwaus Clan :p

#koekwaus @ quakenet

Server is alleen nog steeds down dacht ik.

Speel eigenlijk alleen maar op Gameservers.net dust/dust2/aztec only
 
Mjah ik speel redelijk veel CS, cod vind ik on-line opzich wel vet. Vind het jammer dat het een oorlogs spel is want dat vind ik maar helemaal niks. Komt ook een beetje omdat mijn broertje me dus helemaal doodownt met MOHAA. Heeft een hele tijd 1ste gestaan met zijn clan in clanbase :)
 
Originally posted by DNA-Menno
Is allang in ontwikkeling man, :p
Koekwaus Clan :p

#koekwaus @ quakenet

ow ..

naja dan maares ff war tegen =]Echte Bakkers | Witbr00d[= en bruinbr00d

:p

//edit// ik had et wel wat drukker verw8 in jullie Channel :)
 
Last edited:
Originally posted by rossi-nr.1
cs is een roekeloos gek spel!!!(kspeel het al sinds het begin maar niet echt te verslaafd ofzo)

alleen jammer dat steam soms kuren heeft(dat typefunctie uitvalt enz.)

spec_menu 0
 
213.73.255.133:27025 QuickNet - CS Bravo 1.6

als ik speel ..
dan ben ik vaak hier te vinden .. zitten alleen maar NL'ers in.
Ben te herkennen aan de naam Witbr00d / Wizard :p:D
 
lal CS oont de keet uit..

ik ben paar jaar geleden met vrienden van me 1ste geworden van NL scene.. daarna ook nog op campzone.. helaas kon ik daar niet bij zijn.. maar euh kunnen we niet met ze alle onderling een war houden lijkt me wel fhat :p !
 
Back
Top