Het Ben jij GESLAAGD voor je eindexamen topic

Ik weet nog, 3 jaar geleden, kon ik tot 16.00 gebeld worden, gaat 15.59 de telefoon, ja dennis je bent gezakt op 1 tiende :D moest ik een her gaan doen voor 1 tiende, hihi, toen wel geslaagd uiteraard

morgen krijgt m'n vrienden der uitslag, maar die is wel geslaagd denk ik
 
ik heb iig geen her.. als het er op leek dat je een her zou krijgen werd je vorige week gebelt, en moest je deze hele week op school leren.. ben niet gebelt:)
 
Hier bellen ze niet en mag/moet je zelf uitslag gaan halen. Examens nog volop bezig, dus nog geen uitslag. Zo-ie-zo al zeker 2 herexamens :|
 
Dennis said:
Ik weet nog, 3 jaar geleden, kon ik tot 16.00 gebeld worden, gaat 15.59 de telefoon, ja dennis je bent gezakt op 1 tiende :D moest ik een her gaan doen voor 1 tiende, hihi, toen wel geslaagd uiteraard

morgen krijgt m'n vrienden der uitslag, maar die is wel geslaagd denk ik

zelfde hier ook 3 jaar terug
wiskunde maar overgedaan want administratie was me een bult leerwerk:X
 
2 geleden werd je altijd gebelt bij mij op school, gezakt of niet. Deed toen profiel E&M op de HAVO. Was gezakt op Wiskunde, hebben ze me profiel omgedraait naar C&M met Wiskunde A1 waar ik een 6 voor had :p Was ik wel geslaagd :D En wel gewoon de E&M vakken op me lijst :D

Volgens mij wilde ze me gewoon niet meer hebben op school, dat ze van alles om gegooid hebben :p
 
2 jaar geleden geslaagd voor me vmbo:p
makkelijk gehaald:)

over 2 jaar is het einde van me mbo opleiding.
dat word spannender denk ik:p
 
morgen vanaf 5 uur...:X ben er toch wel vrij zeker van dat ik geslaagt ben.. maar het is toch wel super spannend..
 
Back
Top