Het Ben jij GESLAAGD voor je eindexamen topic

Morgen tussen 2 en 4 hoor ik het.. ze bellen als ik gezakt ben of een her moet doen.

Hoop dat ze niet bellen ! heb er wel een goed gevoel over.
 
Ik krijg het morgen te horen, maar zou dus echt niet weten wie/hoe/wat/waar/wanneer....
 
Toendertijd toen ik examen deed, deed ik ze door ziekte een stuk later dan de rest (3e tijdsvak). Toen ik al op mn volgende school zat (HEAO) kwam ik op een middag thuis en hing de vlag uit... :)
 
mijn broertje krijgt morgen de uitslag, ik krijg straks te horen of ik weer een jaartje over mag doen van me MBO :X
 
Ik doe het nu btw minder goed. Ik moest een GMAT doen, voor de uni is dat. Wat een kuttest zeg. Ik dacht tot gisteravond dat ik nog max. 200 punten kon halen en dan zou ik ruim genoeg hebben. Nu kom ik er achter dat dat niet het geval is en dat ik net te weinig heb.

Nu twijfel ik of ik het wil doorzetten, dus aan het werk met mn HBO diploma of nog eens die GMAT doen...
 
Ik moest al vanaf 10 tot 5 uur thuis zitten :(en nog steeds nisk gehoord,,,maar denk dat ik voor economie gezakt ben:(
 
ik ga morgen gewoon zorgen dat ik niet thuis ben als ze gaan bellen (A), hoor et wel van me ouders dat ik geslaagd ben (H)
 
Bij ons bellen ze sowieso gezakt of niet gezakt, morgen tussen 5 en half 6 weet ik of ik geslaagd ben. Maja me pa of ma moet de telefoon maar opnemen want ik ben dan aan het werk. Ook best kut als ik een herexamen moet maken want ik heb vrijdag en zaterdag een examenfeest en zondag tot en met dinsdag moet ik werken :X
 
bij een vriend van mij die krijgt het vandaag te horen als hij geslaagd is word hij niet gebeld :$

is hij neit geslaagd word hij wel gebeld beetje krom bij mij was het anderzom :p
 
robinsr50 said:
bij een vriend van mij die krijgt het vandaag te horen als hij geslaagd is word hij niet gebeld :$

is hij neit geslaagd word hij wel gebeld beetje krom bij mij was het anderzom :p

bel em voor de grap op:p
 
Back
Top