Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Nu hoorde ik ook dat E.Davids naar een Amerikaanse ploeg wilde :X
Dan denk ik wat moet je in amerika... hamburgers eten ofzo :rolleyes: Amerika is het land van de Rugby. Engeland van de Voetbal.
Amerika het land van de rugby?

Kerel, doe wat aan je avatar btw.

davids gaat (raar genoeg) wsl voor het geld, beckham ook hoorde ik?
iets van 180 miljoen voor een 5 jarig contract. lomp veel iig

collega van mij zit hier in het eerste van de amateurclub hiero, gaat even 3 weken training geven, krijg ie 1500 dollar voor 8P

Beetje nutteloos, maar net oefenwedstrijd tegen Stormvogels/Telstar A1, 5-0 verloren het viel eerlijk gezegd nog best mee, aangezien hun Eerste divisie A oid. spelen, en wij eerste klasse...

In de jacht op versterking voor de voorhoede zou PSV nu azen op Nwankwo Kanu. Volgens Sportweek heeft coach Ronald Koeman al met de Nigeriaanse spits gesproken

*het is bijna lachwekkend...

ik heb de aankoop al nooit begrepen.

wat zijn jullie voorspellingen voor de 2de helft van de competitie?
ik denk dat het nog een leuke strijd wordt om de 2de plek. maar dat aan het eind teams 2de elftallen op gaan stellen om fit te zijn voor playoffs

kluivert is de charisteas van psv :P

:)
vanpersiewu1.gif

ik heb de aankoop al nooit begrepen.

wat zijn jullie voorspellingen voor de 2de helft van de competitie?
ik denk dat het nog een leuke strijd wordt om de 2de plek. maar dat aan het eind teams 2de elftallen op gaan stellen om fit te zijn voor playoffs

Aankoop van Kluivert was het risico waard, als je zag hoe het publiek steeds reageert...... soort van Boost zeg maar. Een probeersel van beidde kanten.

Ik gun az de tweede plek. Twente 3 oid.

Aankoop van Kluivert was het risico waard, als je zag hoe het publiek steeds reageert...... soort van Boost zeg maar. Een probeersel van beidde kanten.

Ik gun az de tweede plek. Twente 3 oid.

Prima als je het ze gunt, zelfs al word Ajax 5de.

Als ze aan het eind van de rit maar zo'n Champions League ticket hebben :winner:

Status
Not open for further replies.
Back