Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
ik vind het niet waard voor backem allen voor die mooie voorzetten en vrije trappen vind ik christiano ronaldo toch wel wat beter

Een groot televisiestation (AMG volgens mij) heeft een vinger in de pap bij de transfer van beckham, en door topspelers zoals hem naar de competitie te halen wordt het een stuk aantrekkelijker om er naar te kijken..

Ik moest vandaag nog bij de familie Grim zijn :D . Alleen was hij met Ajax in ZaF (zn zoontje zat met zn pa te msn'en :D)

Bijbaantje :P . Mn baas weet dat ik voetbalgek ben, dus die had dit ritje voor mij bewaard, alleen jammer dat hij er niet was dus.

Ben ook al bij Been en JP van Gastel geweest bijvoorbeeld :)

Tja ik mag van John Jaakke niet andere of bepaalde factoren de schuld geven anders ben ik een calimero :D

HET KOMT ALLEMAAL DOOR HET WEER !!! :D

14/1/2007 - Van Hooijdonk hoopt op Ajax in play-offs
(Gepost door K)

Bij Langs de Lijn liet Van Hooijdonk weten te hopen op een mooi slot van zijn carriere, het liefst met een play-off duel tegen Ajax. "Ik hoop mijn carriere op een leuke manier af te sluiten. In de play-offs zou ik graag tegen Ajax spelen. Het doet pijn dat die 0-4 nederlaag mijn laatste klassieker in de Kuip was." Volgens de spits is de selectie door die nederlaag wel wakkergeschud en ging het van toen af aan beter.

Piar wil met 2 nederlagen zijn carriere afsluiten? :+

Nu hoorde ik ook dat E.Davids naar een Amerikaanse ploeg wilde :X
Dan denk ik wat moet je in amerika... hamburgers eten ofzo :rolleyes: Amerika is het land van de Rugby. Engeland van de Voetbal.

volgens mij wil iedereen nu naar amerika volgens mij voor het geld en niet voor de competitie want die steld volgens mij niet veel voor

Volgens mij ook niet idd. :D Volgens jou ook niet? :P

Ontopic:

ernie_doel.gif

:+

Status
Not open for further replies.
Back