Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Vaag,

Borussia Dort bijv , zit altijdvol...en die presteren ook niet altijd even constant.

klopt. maar die hebben ook demografisch gezien kans op een veel grotere achterban. en die is er ook. die sta tribune (gelbe mauer) is echt super tof
 
Tuurlijk. Vraag me uberhaupt af of er zo maar een 3e ring op kan.

Plus dat het me niet echt chill lijkt als je straks 3de ring zit.

Onbegrijpelijk btw dat die prijzen bij Ajax - Werder zo belachelijk hoog liggen. Ben benieuwd of het straks vol zit, zit het niet vol weet ik wel waar het aan ligt..
 
Lol, trouwens plannen om een 3e ring op de Arena te gooien.
Worden dan 60.000 zitplaatsen :W

Beter flikkeren ze die kk grachten dicht :)

Plus dat het me niet echt chill lijkt als je straks 3de ring zit.

Onbegrijpelijk btw dat die prijzen bij Ajax - Werder zo belachelijk hoog liggen. Ben benieuwd of het straks vol zit, zit het niet vol weet ik wel waar het aan ligt..

Was de laatste jaren met CL ook al zo prijzen van dik 50 euro :X vind je het gek dat mensen dan zoiets hebben van laat maar :D
 
borussia dortmund is trouwens wel heel mooi stadion. ben er eens geweest, helaas was het toen helemaal leeg:( maar kan me wel voorstellen dat er daar een lekker sfeertje hangt tijdens een wedstrijd
 
andere mensen nog in stadions in buitenland geweest?
ik bij stamford bridge van chelsea en camp nou van barca.

Op stamford bridge zit je letterlijk een meter achter de reservebank en van het veld. echt geweldig dat dat daar kan. Met een voetbalwet moet dat ook hier kunnen!

Camp nou is gewoon echt HUGE :)
 
ik post vanmiddag/vanavond wel foto's van dortmund stadion.

verder ben ik volgens mij niet in buitenlandse stadions geweest. wel in NL natuurlijk.

wel heb ik bayern munchen stadion 2 keer 'snachts gezien. eerst in het rood toen in het blauw, en nog een heleboel andere gezien an buitenaf.
 
EDIT: er zal best rekening mee gehouden zijn, bij feyenoord kan het niet omdat het stadion al zo oud is.

Nee, de kuip is een monument ofzo en daarom mogen ze er niks aan doen.



Ben zelf in Camp Nou geweest, de kuip en de arena. Kon wel mee naar ek2004 in portugal maar toen had ik net toetsen van school :(

En emirates stadium, stamford bridge, stadion van juve en milan enzo allemaal wel van buiten gezien
 
De grachten dichtgooien zou idd wel een optie zijn ja, daarin kan je ook wel 10k aan mensen kwijt denk ik en je zit dichter op het veld.
 
Europees avontuur Feyenoord ten einde

19/1/2007 16:55

Feyenoord moet alsnog stevig bloeden voor de problemen rond de wedstrijd tegen AS Nancy. In de beroepszaak werden de Rotterdammers uitgesloten voor Europees voetbal, al was de straf minder zwaar dan was geëist.
Naast de uitsluiting voor dit seizoen moet Feyenoord 62.000 euro overmaken naar de UEFA. Door de dubbele ontmoeting met Tottenham Hotspur gaat een streep. De aanklager had de Rotterdamse club willen uitsluiten ook voor het komende jaar, maar de beroepscommissie wilde daarin niet in meegaan.

De straf komt bij Feyenoord hard aan. 'Dit is in alle opzichten een zware klap voor onze club en voor iedereen die Feyenoord daadwerkelijk een warm hart toedraagt', reageert directeur Onno Jacobs op de website van de Rotterdamse club. 'Er zijn in deze situatie uitsluitend verliezers.'

Feyenoord betoogde vooraf te hebben gewaarschuwd voor problemen door de vrije verkoop van toegangskaarten. 'Wij konden de verantwoordelijkheid voor die ons onbekende personen niet dragen', zegt Jacobs. 'Nu worden wij gestraft voor het gedrag van een aantal asocialen, terwijl wij ze niet uitgenodigd hadden.'

Feyenoord beraadt zich nog over eventuele beroep tegen de uitspraak. 'De mogelijkheid bestaat om deze straf aan te vechten bij het CAS, het hof voor sportarbitrage in Lausanne. Zo'n beroep heeft in principe geen opschortende werking. We zullen het vonnis en de argumentatie zeer nauwkeurig bestuderen en dan zullen we hierover een besluit nemen.'

---------------------------
lullig voor feyenoord, maar gelukkig is ajax er nog :):p
 
vind het wel mooi dat feyennoord eruit ligt en terecht en laat de aanhang maar voor de kosten opdraaien en over die stoeltjes heb je onze ballenbak wel een s gezien de mac donalds is er jaloers op (arke stadion)
 
Het heeft niets met voetbal te maken, hetzelfde gebeurde pas bij Tennis :L

* Derksen had ook een nieuwtje over Ajax. De Amsterdamse club zou keeper Babos (NEC) en verdediger Fehér (PSV) naar Amsterdam willen halen. Trainer Henk ten Cate werkte eerder met de twee Hongaren bij NAC.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top