1e wedstrijd bijzonder fraaie ballen gepakt, beetje zuur dat er geen keepers kleding in de sponser tas zat :X in jogging broek + vest lope keepen na een paar fraaie saves lagen me ellebogen dus open, dat begon goed pijn te doen, toen nog een bult op me knie, en me dijbene beurs maar wel minst gepasseerde keeper van toernooi :W
Inderdaad het is zeker niet effectief. Ik stond op een gegeven moment ook tegenover zo een pik, gaf hem een meter ruimte en hij stond maar over die bal heen te springen, één keer een lichaamsbeweging hij raakt van slag, en je heb de bal, simpel .
Panna's zijn in de meeste gevallen wel erg effectief.
Opstellingen
Feyenoord: Timmer; Adalberto, Lucius, Vlaar (46’ Buijs), Bahia; De Guzman, Hofs, Drenthe (75’ Lensky); Vincken (64’ Schet), Charisteas en Kolkka (86’ Van Hooijdonk).
Werder Bremen: Reinke; Owomoyela, Pasanen, Naldo, Wome; Vranjes, Frings (71’ Schulz), Diego (83’ Rockenbach), Borowski; Almeida en Klose (76’ Schindler).
goede prestatie van Feyenoord. Welliswaar verlies! maar toch maar 1-2. Allebei toch wel sterkste formaties volgens mij. Ik (als feyenoorder) zie ajax dus niet kansloos in de uefa cup! Adalberto moet een goeie verdediger zijn. Heb hem niet zien spelen. Moet geen tactische speler zijn. Meer het speler als van gobbel en de wolf. Niet zeuren maar raggen. Bijnaam is nu al de slager
Ik dacht dat die clubs in de Amerikaanse competitie met een salaris plafond werkten? Zodat die competitie niet weer zoals 20 jaar terug over de huizen gaat.
Meestal bepaald de bond ook waar een speler komt te spelen.
Inderdaad. $1 miljoen per week. Maar ik denk dat zoiets overdreven is. Dan zou de man meer dan $250 miljoen verdienen tijdens zijn contract
Maar volgens mij gaat Beckham gewoon settlen daar in L.A.. Of misschien wel even in een film spelen 8P Ik zag gister ook een interviewstuk van hem, waarin hij zegt " Ik wil gewoon voetballen, ik kom niet voor het geld of om te settlen "