Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
goed lezen heren ;)

Sjoerd dacht dat die gestopt was. West Bromwhich Albion heeft hem toen een kans gegeven om weer te voetballen nadat hij bij Arsenal redelijk ''vergeten'' was. Nu speelt die inderdaad bij Portsmouth.

Vitesse is niet van plan om Danko Lazovic te laten vertrekken naar PSV. De Eindhovense club heeft een bod uitgebracht op de Servische spits, maar de Arnhemmers hebben laten weten hier niet op in te zullen gaan. "Alleen voor Huntelaar-achtige bedragen mag Danko weg", aldus Vitesse-directeur Jan Streuer op de website van Voetbal Internatonal.

Volgens Streuer was het bod van PSV op de 23-jarige spits 'lachwekkend laag'. Met 'Huntelaar-achtige bedragen' verwijst Streuer naar de negen miljoen euro die Ajax vorig jaar op tafel legde om de spits los te weken bij SC Heerenveen. Pas als een club bereid is om een dergelijk bedrag te betalen voor Lazovic, valt er volgens Streuer te praten over een transfer.

"Ik heb ze verteld dat hij niet te koop is, maar als PSV hele gekke dingen wil doen, dan is er altijd een kans dat hij vertrekt. Maar normaal gesproken trek je een speler niet aan om hem een half jaar later alweer te verkopen. Wij willen ook vooruit met Vitesse", aldus de technisch directeur van Vitesse.

Lazovic kwam deze zomer voor één miljoen euro naar Vitesse. In twintig competitieduels maakte hij al veertien doelpunten.

Jah dat zeker, PSV denkt gewoon dat ze koning zijn in de Eredivisie nu :rolleyes: en even Lazovic naar Eindhoven te lokken :W

Ach als Ronald Koeman zich met het aankoopbeleid gaat bezighouden komt het helemaal goed in Eindhoven :#
Denk niet dat Lazovic goed genoeg is voor Psv speelt nog niet constant genoeg en in europa wil ik hem ook nog wel eens zien :)

Hij is wel een stuk beter bij Vitesse dan bij Feyenoord, als ie nog een jaar bij Vitesse blijft en hij blijft op dit niveau presteren zal ie wel naar een mooie club gaan denks.

* hoopt op Davids :P *

Jah dat zeker, PSV denkt gewoon dat ze koning zijn in de Eredivisie nu :rolleyes: en even Lazovic naar Eindhoven te lokken :W

Feitelijk gezien met maar 1 verlies & nu al een aanzienlijke voorsprong op de rest....;) Maar zeggen doen wij het iig niet, dat siert ons.

Lazovic lijkt me toch hoger op te willen niet?

Kanu en huntelaar hetzelfde type ? nee dat echt niet hoor ;)

Leg uit.

Lang mager & niet echt van de actie. In de zestien blijven..neusje voor het doel. Of zien jullie Huntelaar inmiddels als een allrounder zoals HTC het wil zien.... Zijn beidde geen renners maar fysiek sterk...

Of kan iemand het met interessantere termen vertellen?

Last edited:
Overigens zie ik Lazovic niet komen.

a. Zonder is Vitesse niets (dus willen ze erg veel geld zien, terecht)
b. Partick K gaat het steeds beter doen.

Lazovic is wel het type Kezman btw....:W

kezman.jpg

Jullie hebben vast een mening over hem ;)
Goed was hij iig wel, en net zo veel passie...

Feitelijk gezien met maar 1 verlies & nu al een aanzienlijke voorsprong op de rest....;) Maar zeggen doen wij het iig niet, dat siert ons.

Lazovic lijkt me toch hoger op te willen niet?

Leg uit.

Lang mager & niet echt van de actie. In de zestien blijven..neusje voor het doel. Of zien jullie Huntelaar inmiddels als een allrounder zoals HTC het wil zien.... Zijn beidde geen renners maar fysiek sterk...

Of kan iemand het met interessantere termen vertellen?

Huntelaar is een afmaker gewoon lekker in het 16meter gebied zijn balletjes erin tikken, Een indivuele actie zal Huntelaar niet maken omdat die gewoon die techniek en snelheid mist :) En fysieksterk valt bij Huntelaar reuze mee wordt 9 vd 10 nog gemakkelijk om gekegelt door de verdediger.

Kanu is geen echte goalgetter ( dat denk jij ws omdat die er 9 in hebt liggen? ) Technisch zeer goed ondanks dat die bijna 2 meter is heeft die een kleine draaicircel en ook nog eens behoorlijk snel :)

Zoals ik het zie is het bijna tegenover gesteld :P

Overigens zie ik Lazovic niet komen.

a. Zonder is Vitesse niets (dus willen ze erg veel geld zien, terecht)
b. Partick K gaat het steeds beter doen.

Lazovic is wel het type Kezman btw....:W

Jullie hebben vast een mening over hem ;)
Goed was hij iig wel, en net zo veel passie...

Kezman is nog wel een klasse beter dan Lazovic denk ik :X
En passie had die zeker ja kan me nog wel wedstrijden herrineren tegen Utrecht en Ajax met minutenlang spreekkoren tegen hem maar hij ging alleen maar beter spelen :) Tegen Utrecht scoorde die toen nog een paar keer volgens mij?
Alleen jammer dat het europees het bij Kezman er niet altijd uitkwam op dat doelpunt dat ManU na dan :W

Alleen dat irritante gebaar van hem als die gescoord had :r

kezman heeft het sinds zijn psvtijd ook nergens meer goed gedaan geloof ik. ik snap alleen niet waarom psv NOG een centrumspits wil :?
Overigens nog steeds een doodzonde dat Feyenoord m weggedaan heeft.. maargoed daar is niks meer aan te veranderen.

ik zelf zou graag ricky kruys van Utrecht bij Feyenoord zien. Die heeft wel potentie. Goede techniek, alleen matige fysiek. Beetje als Hofs

En wat moet Feyenoord met Ricky Kruys ? Lijkt me niet de speler die jullie nu nodig hebben bij Feyenoord :)
Plus dat ik het persoonlijk geen geweldige speler vind :X

Trouwens nu het toch over Feyenoord gaat ben ik wel eens benieuwd wat jullie van Danny Buijs vinden als speler bij Feyenoord :)

Dat is nou typisch een speler voor Feyenoord. Het hoeft geen wereldtopper te zijn, maar hij heeft mentaliteit en vechtlust.

En over kruys: Nee niet direct nodig, dat klopt, maar ik zou het graag zien.
Kuyt werd 5 jaar (ofzo) geleden door velen ook te licht geacht voor Feyenoord, en kruys is nu nog jonger dan hij toen was.

Dat is nou typisch een speler voor Feyenoord. Het hoeft geen wereldtopper te zijn, maar hij heeft mentaliteit en vechtlust.

Ik krijg bij Buijs een beetje het idee dat die de nieuwe held van de kuip wil worden :X
Dat laat die zien in het veld met domme en keiharde overtredingen maar ook met bepaalde uitspraken in de pers over andere clubs :)
In mijn ogen een beetje makkelijk scoren bij het legioen :D

ik snap alleen niet waarom psv NOG een centrumspits wil :?

Begrijp ik ook niet, ze hebben nu Farfán, Koné, Kluivert (basis 3?), Tardelli & Beerens (verhuurd). Nou ok, bij nader inzien snap ik het wel.

Wat wil PSV eigenlijk met Kluivert? Is het een potentiele basisspeler :?

Kruijs kan het beste nog 1/2 jaar bij utrecht blijven, zo'n speler moet groeien en dat doet hij bij FC Utrecht sneller dan bij een club als Feyenoord.

Buijs.. lijkt me een fysiek sterke speler en op de goede plek bij Feyenoord. Precies zo'n speler die weer met een jaartje is vertrokken naar Engeland/Spanje.

dat laatste zeker niet. Buijs is een echte Feyenoorder en zal zeker nog 3-4 seizoenen spelen in Rotterdam. Ik ben wel blij met hem. Je hebt spelers nodig die je team een gezicht geven en hij is/wordt daar zeker 1 van. Ook Drenthe zie ik zo een speler worden.

* Droomt over 93/94 John de Wolf, Henk Fraser, Ulrich van Gobbel, Joszef Kiprich :W
Dat waren nou gezichtsbepalende spelers. en echte helden

Grygera naar Juve en Alex naar Real ??

Als je de geruchten zo leest wel ja :)
28 miljoen voor Alex en Psv krijgt geen cent! :D
Salcido , Reis en die Alcides oid zijn/komen ook allemaal via Chelski :X met andere woorden psv is nu zo ongeveer de sattelietclub van Chelski....

Status
Not open for further replies.
Back