Ronnie Well-Known Member 1 January 2007 #641 Wat heb ik me nog geergerd gisteravond aan dat programma toen ik die wedstrijd weer zag
Erik. Running 1 January 2007 #642 Terrox said: Dat was me wat inderdaad.. Click to expand... Ik had de hele tijd het gevoel dat Khalid Deco echt keihard ging beuken :#.
Terrox said: Dat was me wat inderdaad.. Click to expand... Ik had de hele tijd het gevoel dat Khalid Deco echt keihard ging beuken :#.
Hilly ik ben KK TOF 1 January 2007 #644 ik heb echt een kuthekel aan die portugezen. ronaldo deco figo :r
RobinV GC gek 1 January 2007 #645 Lennox said: Die er naast zit is van Gio hoor. Click to expand... Wie staat er naast gio dan :* Weet btw nie of Erik in de war is
Lennox said: Die er naast zit is van Gio hoor. Click to expand... Wie staat er naast gio dan :* Weet btw nie of Erik in de war is
Erik. Running 1 January 2007 #647 Lennox said: Die er naast zit is van Gio hoor. Click to expand... Joh... Ik ben niet in de war, Khalid zat daar weer naast, en die zat de hele tijd zo vies naar Deco te kijken .
Lennox said: Die er naast zit is van Gio hoor. Click to expand... Joh... Ik ben niet in de war, Khalid zat daar weer naast, en die zat de hele tijd zo vies naar Deco te kijken .
Lennox Well-Known Member 1 January 2007 #648 Ik heb nooit een maroc gezien die niet "viez" kijkt. t.t :+
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 1 January 2007 #649 Iemand het kansloze radiointerview gehoord met mr. Van Gaal nav de laatste 2-2 van Az? Wat een arrogantie jegens de journalist (radio 1) Echt te kansloos. Zielig gewoon die vent. (van Gaal) *we zijn nog geen kampioen.
Iemand het kansloze radiointerview gehoord met mr. Van Gaal nav de laatste 2-2 van Az? Wat een arrogantie jegens de journalist (radio 1) Echt te kansloos. Zielig gewoon die vent. (van Gaal) *we zijn nog geen kampioen.
Bert Sr. lid 1 January 2007 #650 Ik heb van gaal altijd al vol van zichzelf gevonden, arrogante zak :L Bovendien hoor ik net op RTL7 dat nwanku kanu niet naar Ajax gaat.
Ik heb van gaal altijd al vol van zichzelf gevonden, arrogante zak :L Bovendien hoor ik net op RTL7 dat nwanku kanu niet naar Ajax gaat.
Erik. Running 2 January 2007 #651 Lennox said: Ik heb nooit een maroc gezien die niet "viez" kijkt. t.t :+ Click to expand... :#.
Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 2 January 2007 #652 Bert said: Bovendien hoor ik net op RTL7 dat nwanku kanu niet naar Ajax gaat. Click to expand... Zoals ik al eerder had gezegt volgens mij ziet Van Geel het nog niet in hem zitten.. Komt toch geen speler bij in de winterstop helaas..
Bert said: Bovendien hoor ik net op RTL7 dat nwanku kanu niet naar Ajax gaat. Click to expand... Zoals ik al eerder had gezegt volgens mij ziet Van Geel het nog niet in hem zitten.. Komt toch geen speler bij in de winterstop helaas..
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 2 January 2007 #653 Kanu dan samen met Huntelaar? beetje zelfde type toch? Iedereen kan wel terug willen oid...maar ben je wel nodig?
Kanu dan samen met Huntelaar? beetje zelfde type toch? Iedereen kan wel terug willen oid...maar ben je wel nodig?
Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 3 January 2007 #654 Kanu en huntelaar hetzelfde type ? nee dat echt niet hoor
Shuhad Dont hassel the hoff 3 January 2007 #655 idd noway, en dacht dat kanu al een paar jaar gestopt was :X
ErikG Señor 3 January 2007 #656 Hij had last van zijn hart, maar heeft bij West Bromwhich weer een kans gekregen.
Dennis ToetToet 3 January 2007 #659 ik d8 al ik las vannacht nog op teletxt dat feyenoord een cannadees gehaald heeft o.a?