Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Kruijs kan het beste nog 1/2 jaar bij utrecht blijven, zo'n speler moet groeien en dat doet hij bij FC Utrecht sneller dan bij een club als Feyenoord.

Buijs.. lijkt me een fysiek sterke speler en op de goede plek bij Feyenoord. Precies zo'n speler die weer met een jaartje is vertrokken naar Engeland/Spanje.

en ze willen nu Aissati halen 8P

Ik krijg bij Buijs een beetje het idee dat die de nieuwe held van de kuip wil worden :X
Dat laat die zien in het veld met domme en keiharde overtredingen maar ook met bepaalde uitspraken in de pers over andere clubs :)
In mijn ogen een beetje makkelijk scoren bij het legioen :D

echt he:X k vind het echt een kk debiel. dat is nou iemand die ze 20 jaar moeten schorsen. als je die soms overtredingen ziet maken. nahhhh :X

Grygera naar Juve en Alex naar Real ??

Ik las het vanmorgen ook ja.

Ik moet wel zeggen dat ik het zonde vind van grygera. het is toch een belangrijke speler voor ajax, opende vaak de score etc. denk toch dat ajax z'n speler best nodig heeft.

Wel grappig btw van die 28 mil voor alex, en dat psv niks krijgt, hehe.

Nee, die keeper is 100% van ons. Jammer he.

Tja, normaal huur je een goed speler, nu heb je een wereldspeler gehuurd voor 3 jaar. Ze waren er al vroeg bij, dus hij was al niet meer te betalen. Dit zie je steeds meer gebeuren. De jochies voor weinig zijn moeilijk te krijgen. Helaas zien we er geen geld voor terug....wel genoten en mede dankzij hem zijn we zo goed hier & in de CL. En vooral dat laatste heeft ook wat opgebracht.

*laat maar.

Last edited:
waarom reageer je gelijk weer zo met jammer he?

en waarom begin je gelijk weer ajax? we hebben het toch over het hedendaagse voetbal, en wat er nu gebeurd enzo?

Omdat ik het gevoel kreeg dat men hoopte dat het ook voor die keeper zou gelden. Omdat er ook al "hehe" stond omdat PSV geen geld krijgt voor Alex.

*laat maar.

K vond je zo aanvallen posten vandaar :)

Majah dat ze geen geld vangen wisten ze allang natuurlijk, hij was niet voor niks van chelsea:) wel een hoop geld btw

Vandaag in de Spits, een stuk over Drogba, hij is echt goed bezig dit seizoen 8).

O.a. je salaris verdubbelen naar €150.000,- per week (:X), en een nieuw contract tot 2010.

Maar hoe die gasten voetballen, zo is het in een gemiddelde nederlandse futsal comp. niet :P

Tis conditioneel goed zwaar :D

Status
Not open for further replies.
Back