Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Jij vindt het natuurlijk niet meer als normaal, als ajacied zijnde, dat Sneijder die bal ff uit de handen van de keeper tikt.

Als het bij feyenoord/psv o.a gebeurd was. had je ook niemand gehoord:rolleyes:

Ik heb nergens goed kunnen zien wat er precies gebeurde, dus ik weet niet wat ik ervan moet denken

Jaja daar is die weer RobinV de fc utreg hooligan :D
Miss een id om gewoon normaal proberen een discussie aan te gaan over voetbal en de bijzaken er van ?
Zal voor jou helaas wel niet weggelegt zijn he ? ;)

Haha :# Zo zijn de meeste Utrecht hooligans helaas .. een normale discussie voeren over zo'n trieste actie zit er niet in helaas :)

En vraag het aan een supporter van Ado, feyenoord, nec whatever.. die zullen er precies hetzelfde over denken.

Hou eens op zeg, wie zaten er pas ook te kankeren dat het geen pingel bij Psv was tegen Heracles?

Lekkere onzin allemaal, kan iedereen niet een keer eerlijk zijn zonder een BRIL op te hebben van zijn cluppie?
Ik bedoel dan gewoon alle mensen, ajax utrecht psv lfb

Trouwens PSV die Affelai wil verhuren ? :X Of dat nou zon slimme zet zou zijn ? stel Cocu raakt geblesseerd ofzo dan heb je de ideale vervanger klaar staan is die verhuurd.

Hou eens op zeg, wie zaten er pas ook te kankeren dat het geen pingel bij Psv was tegen Heracles?

Lekkere onzin allemaal, kan iedereen niet een keer eerlijk zijn zonder een BRIL op te hebben van zijn cluppie?
Ik bedoel dan gewoon alle mensen, ajax utrecht psv lfb

uhm:rolleyes:

just face it,

was dit bij feyenoord gebeurd, zat jij nu niet te roepen dat het een overtreding o.a was? lfb idd. het boeit mij niks, maar jullie lopen je druk te maken om de raarste dingen. mij hoor je nooit kankeren hoor :D

Ik heb nergens goed kunnen zien wat er precies gebeurde, dus ik weet niet wat ik ervan moet denken

Lees eens wat verder dan je neusje lang is Dennis, wat kan mij t boeien bij welke club het gebeurd. Dit heeft gewoon niets met voetbal te maken...

30/12/2006 - Kanu: met Davids terug naar Ajax

Nwanko Kanu heeft de druk op zijn club Portsmouth opgevoerd. In de Nigeriaanse krant Vanguard laat hij weten dat zijn club mee moet werken om hem terug te laten gaan naar Ajax. "Ik wil terug naar Ajax. Portsmouth zou dankbaar moeten zijn voor wat ik voor ze heb kunnen doen en mij laten gaan. Ze hebben me immers gratis gekregen" aldus een boze Kanu over het blokkeren van een transfer door Portsmouth.
"Ik heb met Edgar Davids gesproken een een paar andere jongens met wie we samen het Ajax in de midden negentiger jaren vormden en we geloven dat we die sfeer weer kunnen terugbrengen in de Amsterdam Arena als we weer voor die club gaan uitkomen." Kanu zou de laatste tijd regelmatig met Davids praten over de tijd van vroeger en de wens om gezamenlijk terug te keren bij Ajax.
"Ik wacht op het aanbod van Ajax. I heb Pompey verteld dat ik wegwil. Ze zouden het aanbod moeten accepteren en me laten gaan." Zijn club wil hem echter aan zijn contract houden en dat juist verlengen via een clausule in zijn contract.

Zou mooi wezen maar zal ws wel nooit gaan gebeuren :(

Nwanko Kanu heeft de druk op zijn club Portsmouth opgevoerd. In de Nigeriaanse krant Vanguard laat hij weten dat zijn club mee moet werken om hem terug te laten gaan naar Ajax. "Ik wil terug naar Ajax. Portsmouth zou dankbaar moeten zijn voor wat ik voor ze heb kunnen doen en mij laten gaan. Ze hebben me immers gratis gekregen" aldus een boze Kanu over het blokkeren van een transfer door Portsmouth.
"Ik heb met Edgar Davids gesproken een een paar andere jongens met wie we samen het Ajax in de midden negentiger jaren vormden en we geloven dat we die sfeer weer kunnen terugbrengen in de Amsterdam Arena als we weer voor die club gaan uitkomen." Kanu zou de laatste tijd regelmatig met Davids praten over de tijd van vroeger en de wens om gezamenlijk terug te keren bij Ajax.
"Ik wacht op het aanbod van Ajax. I heb Pompey verteld dat ik wegwil. Ze zouden het aanbod moeten accepteren en me laten gaan." Zijn club wil hem echter aan zijn contract houden en dat juist verlengen via een clausule in zijn contract.

Dit geloof je zelf zeker niet :D
Hij is topscoorder nog in Engeland en dan denk je dat hij terug wil naar NL

Bron?

*over de actie van Sneijder, het stond in elk verslag etc etc. Er zijn dus beelden van, dus kunnen we het er best over hebben, en het gaat me er niet om dat het in een pot van Ajax gebeurd oid. Het gaat om de actie opzich. Ik ben net zo kritisch als dit bij Feyenoord/Az/PSV gebeurd.... om die clubs draait het nu toch een beetje. Het is alleen jammer dat veel mensen gelijk in de aanval gaan en niet die actie (kunnen/willen) beoordelen.

Last edited:
Dit geloof je zelf zeker niet :D
Hij is topscoorder nog in Engeland en dan denk je dat hij terug wil naar NL

Davids heeft trouwens al vaker gezegd dat hij terug wil, en zijn contract liep ook af d8 ik.

Kanu heeft het niet naar ze zin zegt ie toch dus waarom zou die dan blijven omdat hij topscorer is

Ik vraag me dan wel af welke andere jongens hij bedoeld? Melchiot en Reiziger enzo?, want die hebben we echt niet nodig :P:P

Last edited:
Trouwens PSV die Affelai wil verhuren ? :X Of dat nou zon slimme zet zou zijn ? stel Cocu raakt geblesseerd ofzo dan heb je de ideale vervanger klaar staan is die verhuurd.

Aissati ;)

Wat die verhalen over Kanu & Davids betreft. Ik geloof er niets van.

De Visser (scout van PSV & Chelsea) heeft eens gezegd dat Kanu wel naar Ajax wil maar dat Ajax niets aan hem heeft. Als ik Kanu was zou ik mooi bij Portsmouth blijven, nu een prima seizoen draaien en volgend seizoen inkakken (kijk naar Wigan Athletic) en maybe na dit seizoen een mooie transfer verdienen naar een stabiele subtopper.

Ik geloof er ook niets van. Blijkbaar denken mensen dat ze betere spelers nodig hebben oid. ;)

Assiati wil zelf verhuurd worden, en het mag dus.

Status
Not open for further replies.
Back