Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Jammer trouwens dat veel keepers ook mislukken bij Fey.
Want Babos komt nu ook weer prima over..

Ik wil die Ekramy ook wel eens zien keepen..
Waterreus is trouwens ook goed in vorm..

Waterreus :W

waterreus_1.jpg

Snap het idee ook niet achter Timmer halen als je Lodewijks hebt.
(en die kan echt nog wel langer mee hoor, die patrick)

Babos, mss de druk bij een topclub? of is het iets bij Feyenoord?
Zie ook Aerts...die was erg eerlijk door te vragen of hij niet hoefde te spelen, alleen naai je je zelf...want spelen zal je dan ook nooit meer. Ekramy heeft even gespeeld toch?

Az heeft ook onbetrouwbare keepers achter Waterreus.

Tim Krul bij Newcastle iets?

Bij Newcastle schijnen ze lyrisch te zijn over Krul, (ado liggen slapen hoor)
Mja bij Az zijn ze stom gweest om Timmer te laten gaan..

Lodewijks was er nu geloof weer uit..wordt geopereerd
Sowieso snap ik Koeman niet hoor, de cuelaar moet weg?
Die heeft helemaal geen kans gehad.. krijgen we Slory terug.
Ik vind Slory ook goed hoor, maar Benjamin is geen slechte imo.. tegen psv had je ook 2 buitenspelers opmoeten stellen.
Vincken is trouwens ook niet 'je van het'..

Bij Newcastle schijnen ze lyrisch te zijn over Krul, (ado liggen slapen hoor)
Mja bij Az zijn ze stom gweest om Timmer te laten gaan..

Lodewijks was er nu geloof weer uit..wordt geopereerd
Sowieso snap ik Koeman niet hoor, de cuelaar moet weg?
Die heeft helemaal geen kans gehad.. krijgen we Slory terug.
Ik vind Slory ook goed hoor, maar Benjamin is geen slechte imo.. tegen psv had je ook 2 buitenspelers opmoeten stellen.
Vincken is trouwens ook niet 'je van het'..

Mja, Feyenoord en talenten opleiden?
De Ceulaar was het type pingelen pingelen maar vast wel een keer erdoor komen en altijd dreiging. Vincken...het schijnt het schijnt...@ jong oranje toch wel goed? Dat team met die Owusu oid...Deden het goed etc..maar ik denk dat doordat het in NL was ze extra gemotiveerd waren oid..Want nu zie ik het bij die gasten iig niet meer terug..zeker niet bij die Owusu.. leuk voor het publiek..maar heb hem geen man meer voorbij zie gaan..ook vreemde carriere keuze btw..Moskou :?

Ik snap het ook niet... Had je een goede keeper, kan je persoonlijk niet vriendjes worden oid, moet hij weg...heb je nu 2 zenuwlijers... en Feyenoord had al een goede...Ekramy deed het imo goed toen..

Als ik me bij Spartak Moskou in 4 jaar financieel onafhankelijk kan ballen, dan zou ik dat ook doen hoor :P

Daarnaast schijnt hij er ook aardig te spelen, dus die komt vast en zeker goed terecht.

Als ik me bij Spartak Moskou in 4 jaar financieel onafhankelijk kan ballen, dan zou ik dat ook doen hoor :P

Daarnaast schijnt hij er ook aardig te spelen, dus die komt vast en zeker goed terecht.

Nu al verdienen? je kan altijd nog naar de USA, Japan of Qatar.
Want je kan er ook wegrotten. Zo jong en dan al daarvoor kiezen...

Nu al verdienen? je kan altijd nog naar de USA, Japan of Qatar.
Want je kan er ook wegrotten. Zo jong en dan al daarvoor kiezen...

Je kan ook je been breken en nooit meer terug komen ;)

Ik kan het wel begrijpen. Als je ziet dat Dinamo Moskou half FC Porto leegkocht, dan kan je wel nagaan hoeveel geld daar zit. St Petersburg (club van advocaat) heeft ook een aantal toppers in het team (Ricksen is er bijvoorbeeld ook heen gegaan). Wordt echt wel een sterke competitie in Rusland. Hiddink gaf ook aan dat er maar iets van 60 russen in de eredivisie daar spelen, de rest wordt ingenomen door buitenlandse spelers.

Aan het begin van de competitie vond ik Vorm ook niet goed hoor. Net zo min als Grandel.

Ik ben er trouwens voor om Gentenaar te laten staan bij ons aller Ajax :P

lol net toen ik dit las liep Gentenaar voor onze deur langs met ze honden :W

Overigens las ik net in het AD dat Figo naar Saudi-Arabie gaat :X

steven pienaar doet toch precies het zelfde, gasten gaan allemaal voor het geld.

Pienaar wil na zn contract in Duitsland weer terug naar ZaF geloof ik. Die is van plan op zn 27e ofzo al te stoppen.

Status
Not open for further replies.
Back