Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Nee, bij Feyenoord gaat het lekker:'(

Na PSV is het gewoon weer 6 pnt hoor.

Nou, aan het begin van het seizoen had je me uitgelachen als ik zei dat het bij kerst maar 3 punten verschil zou zijn. Dan is de vraag, wie doet het goed en wie slecht.

Straftraining en boete voor Ajax
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Ajax-trainer Henk ten Cate stuurt zijn spelers op Eerste Kerstdag het trainingsveld op vanwege de slechte prestatie van zijn team een dag eerder tegen Vitesse. Zondagmiddag verspeelde de Amsterdamse club een voorsprong van 0-2 in Arnhem.
De spelers van Ajax die in Arnhem actief waren worden door Ten Cate op maandagochtend op een (besloten) straftraining getrakteerd. Bovendien wacht de spelers een boete wegens de gebrekkige instelling in de tweede helft. De boete die de spelers opgelegd krijgen zal naar een goed doel worden overgemaakt.

Straftraining en boete voor Ajax
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Ajax-trainer Henk ten Cate stuurt zijn spelers op Eerste Kerstdag het trainingsveld op vanwege de slechte prestatie van zijn team een dag eerder tegen Vitesse. Zondagmiddag verspeelde de Amsterdamse club een voorsprong van 0-2 in Arnhem.
De spelers van Ajax die in Arnhem actief waren worden door Ten Cate op maandagochtend op een (besloten) straftraining getrakteerd. Bovendien wacht de spelers een boete wegens de gebrekkige instelling in de tweede helft. De boete die de spelers opgelegd krijgen zal naar een goed doel worden overgemaakt.

En dat hebben ze verdient!! :(

Maar gebeurt niet Lennox ;)

Straftraining verdienen ze idd alleen die geldboete hadden ze beter anders kunnen doen :rolleyes: Mee gereisde supporters hun geld voor hun kaartje terug geven bijvoorbeeld :X

Nou, aan het begin van het seizoen had je me uitgelachen als ik zei dat het bij kerst maar 3 punten verschil zou zijn. Dan is de vraag, wie doet het goed en wie slecht.

Juistem.

'We' staan met 0-1 voor.

(ik heb geen i-net thuis, vandaar dat jullie me 'gemist' hebben ;) )

de goal van cocu was ook weer het gevolg van een "timmertje". Het weer compleet fout inschatten van een bal vanaf de 2de lijn

Status
Not open for further replies.
Back