Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Psv lijkt op het moment echt in vorm, hopelijk dinsdag volgende ronde Cl binnenslepen 9||6

Goede nieuwe spelers ook trouwens, Salcido, Da Costa,Mendez, alleen Tardelli valt tegen, Kromkamp doet het ook goed imo..

Alex zal iig blijven zolang die niet meer interlands voor Brazilie gaat spelen, hij is nl. van Chelsea, en een buitenlandse speler mag pas in Engeland spelen na een x aantal interlands, zoiets is het.
En Psv verliest al jaren op rij belangrijke spelers, en ze weten het al jaren op rij op te vangen. Het houdt een keer op natuurlijk, maar voor zover is Psv al jaren simpel de beste van Nederland..

Denk dat Cocu een groot deel van het succes op zijn conto mag schrijven. Aisatti & Afellay ontwikkelen natuurlijk meer met een ''mentor'' als Cocu dan als een andere speler. Vind de verdediging van PSV nu eindelijk sterk, links Salcido in het centrum Da Costa & Alex en rechts Kromkamp.

Ajax heeft btw ook een luxe positie; Perez op de bank laten, Rosales lijkt zijn plekje kwijt geraakt te zijn aan De Mul, Roger speelt niet en Vermaelen zit meestal ook op de bank als Emanuelson linksback speelt.

Niet onaardig allemaal 8) Over 2 weken de kraker Ajax - PSV jammer dat ik dan zelf moet voetballen anders was ik der zeker heen gegaan.

ochjee en dat vitesse.. spele ze nog gelijke door een domme overtredeing van gekke theo.

Mja als NEC fan vind ik het wel grappig maja. Die rode kaart van lazovic was echt onterecht.

Denk dat Cocu een groot deel van het succes op zijn conto mag schrijven. Aisatti & Afellay ontwikkelen natuurlijk meer met een ''mentor'' als Cocu dan als een andere speler. Vind de verdediging van PSV nu eindelijk sterk, links Salcido in het centrum Da Costa & Alex en rechts Kromkamp.

Salcido zie ik liever in het centrum staan. Kromkamp heeft het soms nog wel erg moeilijk. Z`n AZ vorm is nog ver te zoeken. We moeten nu iig alleen nog een goede Linksback hebben (die hebben we! alleen Koeman vindt het niets...)

Cocu volgend jaar verliezen is moeilijk...alleen weten wij veel wie er voor terug komt. En die ervaring/mentor kan ook een spits zijn....

denk dat perez gauw weg is bij ajax. Ten cate is er niet zo van gecharmeerd en had gisteren erg trietse opmerkingen bij talpa.Daar in tegen hoop ik het niet, vind perez toch een van de tofste spelers in de eredivisie

Status
Not open for further replies.
Back