Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Voor de anti-Feyenoord fans is dat wel leuk, rechterrijtje.
Besef dat je ook zo langzamer hand een topclub verliest, en zo kwaliteit inlevert tov plekken in Europa?

Nederland heeft maar 1 plek in de CL rechtstreeks, en 1 met kwalificatie. een vb, ajax speelt cl, psv voorronde. heeft feyenoord totaal niks mee te maken.

Nu zijn het gewoon de ploegen zoals az en heerenveen etc etc.

het maakt niks uit hoor dat feyenoord slecht draait, ja voor feyenoord wel, maar niet voor het nederlands voetbal

Voor de anti-Feyenoord fans is dat wel leuk, rechterrijtje.
Besef dat je ook zo langzamer hand een topclub verliest, en zo kwaliteit inlevert tov plekken in Europa?
wees maar niet bang, er zijn op dit moment genoeg clubs in NL die die plek meer verdienen dan feyenoord

Ik ben het er niet 100% mee eens:)
Misschien lekker eigenwijs, maar ik bekijk het zo:
Het Nederlandse voetbal in Europa gaat achteruit. Zeg eens eerlijk, heeft er ooit iemand wat gepresteerd in Europ buiten de traditionele top 3? Nee.
Zo wordt het alleen maar minder en minder, en zou houden we binnenkort helemaal niks meer over. Dus wie daat dat gat van Feyenoord in Europa opvangen? Ook ben ik nog steeds van mening dat AZ geen topclub wordt, maar voor een paar jaar een uitbloeier is. Neemt niet weg dat ze het perfect doen hoor!

de logica in je post is ver te zoeken ronna donna,

het maakt europees gewoon geen hol uit. boeiend dat ze niet verder komen, ze mogen europees blijven presteren

Maar ben benieuwd hoe PSV er volgend seizoen uitziet als Cocu stopt, Farfan ws vertrekt en ws Alex ook.

Farfan & Alex en Gomes zouden vorig jaar ook al weg zijn. Ik moet het komend jaar zien gebeuren. Inkooptechnisch zal het met de inkomsten daar eventueel uitvloeiend ook wel goed zitten. Want verdienen doen we, sportief en/of economisch.

Ze hebben ook al eens in de finale gestaan toch? AZ'67 nog destijds?

Ook laatste landskampioen buiten de 3.

feyenoord voor gvd :X

Winnen dus gewoon.

Die niet mocht starten....., ik denk dat uiteindelijk de kans bestaat dat het Ajax/PSV/Az voor de top 3 staan. En Feyenoord vierde....zie Groningen (ook lekker in vorm), H`veen etc..toch nog niet 1/2/3 winnen hoor. Niet dat Feyenoord dan zo goed nog is.....eerder die clubs nog niet goed genoeg...
Maar iedere club zal iig nu elke wedstrijd tegen Feyenoord beginnen met het idee dat ze `gewoon` kunnen winnen......

Dennis; het is idd nog een soort van spannend hoe Feyenoord het gaat doen...'onze' clubjes winnen gewoon weer as usual... Saai he! ;)
Was is maar voor Feyenoord, daar is tenminste wat te doen! En een vijandige sfeer van eigen supp. tijdens wedstrijd en training........v/d Herik heeft schijt aan de supp.

De Guzman is nu de beste speler...volgend jaar weg denks?
Want die zal ook wel EU willen gaan spelen oid.

Die niet mocht starten....., ik denk dat uiteindelijk de kans bestaat dat het Ajax/PSV/Az voor de top 3 staan. En Feyenoord vierde....zie Groningen (ook lekker in vorm), H`veen etc..toch nog niet 1/2/3 winnen hoor. Niet dat Feyenoord dan zo goed nog is.....eerder die clubs nog niet goed genoeg...
Maar iedere club zal iig nu elke wedstrijd tegen Feyenoord beginnen met het idee dat ze `gewoon` kunnen winnen......

Dennis; het is idd nog een soort van spannend hoe Feyenoord het gaat doen...'onze' clubjes winnen gewoon weer as usual... Saai he! ;)
Was is maar voor Feyenoord, daar is tenminste wat te doen! En een vijandige sfeer van eigen supp. tijdens wedstrijd en training........v/d Herik heeft schijt aan de supp.

De Guzman is nu de beste speler...volgend jaar weg denks?
Want die zal ook wel EU willen gaan spelen oid.

Saai is een groot woord. ik sta soms nog steeds raar te kijken hoe afwisselend ajax kan spelen, dan speel je tegen feyenoord zo goed, en tegen ado heb je nog wat geluk nodig ook.

Ik vind psv stabieler, speelt constant strak in de regel, dus als ik het zo zou bekijken denk ik dat psv kampioen word, maar toch op de 1 of andere manier word het ajax. Az zal wel 3e worden.

Verder denk ik niet dat feyenoord zo 1.2.3 4e word, w8 eerst zondag roda maar af. nu hebben ze toevallig door een vrijetrap in de 85ste min gewonnen. of je daar nou zo trots op moet zijn (voor de happers weer, ajax heeft dat ook weleens gehad blablabla)

Farfan & Alex en Gomes zouden vorig jaar ook al weg zijn. Ik moet het komend jaar zien gebeuren. Inkooptechnisch zal het met de inkomsten daar eventueel uitvloeiend ook wel goed zitten. Want verdienen doen we, sportief en/of economisch.

Alex zal iig blijven zolang die niet meer interlands voor Brazilie gaat spelen, hij is nl. van Chelsea, en een buitenlandse speler mag pas in Engeland spelen na een x aantal interlands, zoiets is het.
En Psv verliest al jaren op rij belangrijke spelers, en ze weten het al jaren op rij op te vangen. Het houdt een keer op natuurlijk, maar voor zover is Psv al jaren simpel de beste van Nederland..

Status
Not open for further replies.
Back