Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
toen ik zag dat jij gereageerd had, wist ik gewoon dat zoiets er stond :D

Psv was oppermachtig gister. leuke uitslag. wat minder voor sparta.

Ajax was een drama, gelukje nog 3 punten imo, maar toch een overwinning

vanavond feyenoord :D ben benieuwd wat ze er van bakken, hoop dat ze flink op hun sodemieter krijgen van twente

Is die wedstrijd dan zo belangrijk Dennis? je maakt de eerste voorspelling in dit topic volgens mij. Gaan we dit dan voor elke wedstrijd van Feyenoord doen?

Ik zeg dat ze gewoon winnen, niet omdat ze ze zo goed zijn, maar omdat Twente helemaal zo goed nog niet is.

Is die wedstrijd dan zo belangrijk Dennis? je maakt de eerste voorspelling in dit topic volgens mij. Gaan we dit dan voor elke wedstrijd van Feyenoord doen?

Ik zeg dat ze gewoon winnen, niet omdat ze ze zo goed zijn, maar omdat Twente helemaal zo goed nog niet is.

nee maar veel meer is er niet op tv vanavond, ik maak altijd voorspellingen 8P opzich is het wel belangrijk ja, twente staat 3e :) dus concurentie

nee maar veel meer is er niet op tv vanavond, ik maak altijd voorspellingen 8P opzich is het wel belangrijk ja, twente staat 3e :) dus concurentie

Nu is bijna iedereen nog concurrentie, want iedereen heeft nog tijd & punten zat om te halen....

nah, top 5 dit seizoen staat zo +- wel vast hoor :)

Naar mijn mening kunnen Heerenveen/Twente/Roda JC/Utrecht/Groningen/Feyenoord aansluiten bij AZ/PSV & Ajax.

Wel lullig als Ado degradeerd hebben ze een fonkelnieuw stadion in de 1ste divisie :X

Trouwens Farfan gister, poeh ben benieuwd hoe lang die nog te houden is voor PSV. Alex is een logge tank af en toe, helemaal met dat soort wedstrijden waar het eigenlijk om niets gaat zie je af en toe wel wat luiheid bij hem.
Maar ben benieuwd hoe PSV er volgend seizoen uitziet als Cocu stopt, Farfan ws vertrekt en ws Alex ook.

Dat is naar mijn mening wel het verschil met Ajax, Ajax heeft nog aardig wat goede spelers achter de hand. Sarpong heeft bv dit jaar nog niet eens gespeeld terwijl die vorig seizoen redelijk wat minuten heeft mee gepakt. Rosales zit nu op de bank, Rosenberg, Mitea, Vertonghen, Perez (als Babel weer fit is), Manucharyan, Roger, Vermaelen (als Stam speelt en Grygera zo blijft spelen). En dan heb je ook nog spelers die verhuurt zijn Boakye & Schilder. Hoop jonge talenten spelen er bij Ajax.

Last edited:
Zou mooier zijn als Feyenoord verliest vanavond :p Staan ze in het rechter rijtje als het mee zit :D

Voor de anti-Feyenoord fans is dat wel leuk, rechterrijtje.
Besef dat je ook zo langzamer hand een topclub verliest, en zo kwaliteit inlevert tov plekken in Europa?

Europa? Feyenoord? :D nee vrees voor Feyenoord dat Az hun plekkie tijdelijk heeft ingenomen.
Nederland heeft al jaren een top3 of daar nou Feyenoord of Az bij zit zal niet zoveel uitmaken.

Status
Not open for further replies.
Back