Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 29 October 2006 #4,421 ja? is er dan sprake geweest van Kluivert naar Ajax? of dachten 'jullie' altijd wel dat hij terug zou komen? net als Davids :X (mss nog te vroeg?!)
ja? is er dan sprake geweest van Kluivert naar Ajax? of dachten 'jullie' altijd wel dat hij terug zou komen? net als Davids :X (mss nog te vroeg?!)
Ronnie Well-Known Member 29 October 2006 #4,423 Net als Stam. Ook bij PSV gespeeld en zit nu toch ook bij AJAX?
ErikG Señor 30 October 2006 #4,424 ja maar dat kwam omdat PSV geen transfersom wilde betalen omdat ze Vogel ook transfervrij moesten laten gaan naar AC Milan. Bij PSV kon Stam zelfs meer verdienen dan bij Ajax, maar Ajax was gewoon veel slagvaardiger. Alex & Stam in de verdediging, poeh
ja maar dat kwam omdat PSV geen transfersom wilde betalen omdat ze Vogel ook transfervrij moesten laten gaan naar AC Milan. Bij PSV kon Stam zelfs meer verdienen dan bij Ajax, maar Ajax was gewoon veel slagvaardiger. Alex & Stam in de verdediging, poeh
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 30 October 2006 #4,425 Ronnie said: Net als Stam. Ook bij PSV gespeeld en zit nu toch ook bij AJAX? Click to expand... Daar gaat het mij niet om (je maakt er zo weer meer van dat dat het is) Ik vroeg alleen maar of er ooit sprake is geweest van Kluivert naar Ajax.. en of Ajax ook wel dacht dat Davids direct terug zou komen.
Ronnie said: Net als Stam. Ook bij PSV gespeeld en zit nu toch ook bij AJAX? Click to expand... Daar gaat het mij niet om (je maakt er zo weer meer van dat dat het is) Ik vroeg alleen maar of er ooit sprake is geweest van Kluivert naar Ajax.. en of Ajax ook wel dacht dat Davids direct terug zou komen.
Ronnie Well-Known Member 30 October 2006 #4,426 ik denk dat zon clubs er vaak op hopen dat bijv. een Davids terug komt naar Ajax.
Lennox Well-Known Member 30 October 2006 #4,427 Het is sowieso geen garantie voor succes. Kijk maar naar Litmanen.
Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 30 October 2006 #4,429 Tinne said: Daar gaat het mij niet om (je maakt er zo weer meer van dat dat het is) Ik vroeg alleen maar of er ooit sprake is geweest van Kluivert naar Ajax.. en of Ajax ook wel dacht dat Davids direct terug zou komen. Click to expand... Kluivert naar Ajax is iig nooit sprake van geweest we hebben zat spitsen ( kjh en babel ) die in de toekomst genoeg voor Ajax kunnen betekenen Davids naar ajax terug zou super wezen maar zie het niet snel gebeuren..
Tinne said: Daar gaat het mij niet om (je maakt er zo weer meer van dat dat het is) Ik vroeg alleen maar of er ooit sprake is geweest van Kluivert naar Ajax.. en of Ajax ook wel dacht dat Davids direct terug zou komen. Click to expand... Kluivert naar Ajax is iig nooit sprake van geweest we hebben zat spitsen ( kjh en babel ) die in de toekomst genoeg voor Ajax kunnen betekenen Davids naar ajax terug zou super wezen maar zie het niet snel gebeuren..
Niek Well-Known Member 31 October 2006 #4,430 Vanavond naar PSV - Galatasaray, kortom rellen tegen half Eindhoven 8P Maar het zal zeker een mooie wedstrijd worden, stadion is helemaal uitverkocht en sfeer is er altijd :W
Vanavond naar PSV - Galatasaray, kortom rellen tegen half Eindhoven 8P Maar het zal zeker een mooie wedstrijd worden, stadion is helemaal uitverkocht en sfeer is er altijd :W
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 31 October 2006 #4,434 Tinne said: 8 ste finale na 4 wedstrijden Click to expand... Hoop ik dan.....
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 31 October 2006 #4,436 Nee, ik heb het meegemaakt... (kuch. Anderlecht thuis etc etc....)
Morpheus :') 31 October 2006 #4,437 Word er vanavond een topwedstrijd als Barcelona - Chelsea gespeeld, zenden ze PSV uit tegen Galatasaray :| En dan ook geen samenvatting, nee morgen alle wedstrijden samenvatten in 30min :|
Word er vanavond een topwedstrijd als Barcelona - Chelsea gespeeld, zenden ze PSV uit tegen Galatasaray :| En dan ook geen samenvatting, nee morgen alle wedstrijden samenvatten in 30min :|
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 31 October 2006 #4,438 Nederlandse TV dus Nederlands voetbal....logisch toch? en ivm samenvattingen, zal ongetwijfeld wat met rechten bij andere zenders (betaalde?) liggen. Ik luister naar PSV - Galatasaray.....vele malen rustgevender dan kijken +pippi+ Nu het 1-0 staat ga ik wel kijken Barca - Chelsea 2-1
Nederlandse TV dus Nederlands voetbal....logisch toch? en ivm samenvattingen, zal ongetwijfeld wat met rechten bij andere zenders (betaalde?) liggen. Ik luister naar PSV - Galatasaray.....vele malen rustgevender dan kijken +pippi+ Nu het 1-0 staat ga ik wel kijken Barca - Chelsea 2-1
Hans Officieel volwassen? 31 October 2006 #4,439 Barca blijft ongeslagen thuis denk ik zo maar, Barca - Chelsea verband an he