Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
ja? is er dan sprake geweest van Kluivert naar Ajax? of dachten 'jullie' altijd wel dat hij terug zou komen? net als Davids :X (mss nog te vroeg?!)

Vet shirt :W

Celtic uit.

prd_maxzoom_27106.jpg

ja maar dat kwam omdat PSV geen transfersom wilde betalen omdat ze Vogel ook transfervrij moesten laten gaan naar AC Milan.

Bij PSV kon Stam zelfs meer verdienen dan bij Ajax, maar Ajax was gewoon veel slagvaardiger.

Alex & Stam in de verdediging, poeh :D

Net als Stam. Ook bij PSV gespeeld en zit nu toch ook bij AJAX?

Daar gaat het mij niet om (je maakt er zo weer meer van dat dat het is)

Ik vroeg alleen maar of er ooit sprake is geweest van Kluivert naar Ajax..
en of Ajax ook wel dacht dat Davids direct terug zou komen.

Daar gaat het mij niet om (je maakt er zo weer meer van dat dat het is)

Ik vroeg alleen maar of er ooit sprake is geweest van Kluivert naar Ajax..
en of Ajax ook wel dacht dat Davids direct terug zou komen.

Kluivert naar Ajax is iig nooit sprake van geweest we hebben zat spitsen ( kjh en babel ) die in de toekomst genoeg voor Ajax kunnen betekenen :)
Davids naar ajax terug zou super wezen maar zie het niet snel gebeuren..

Vanavond naar PSV - Galatasaray, kortom rellen tegen half Eindhoven 8P

Maar het zal zeker een mooie wedstrijd worden, stadion is helemaal uitverkocht en sfeer is er altijd :W

Word er vanavond een topwedstrijd als Barcelona - Chelsea gespeeld, zenden ze PSV uit tegen Galatasaray :|

En dan ook geen samenvatting, nee morgen alle wedstrijden samenvatten in 30min :|

Nederlandse TV dus Nederlands voetbal....logisch toch?

en ivm samenvattingen, zal ongetwijfeld wat met rechten bij andere zenders (betaalde?) liggen.

Ik luister naar PSV - Galatasaray.....vele malen rustgevender dan kijken +pippi+ Nu het 1-0 staat ga ik wel kijken :P

Barca - Chelsea 2-1

Status
Not open for further replies.
Back