Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Net wel een mooie kans van CSK, die had er in gemogen.
Arsenal speelt niet slecht, maar het had al 5-0 moeten staan ofzo:)

0-0 gebleven bij Arsenal. Als je 4 punten pakt tegen Arsenal ben je echt wel goed bezig:W Manchester verliest ook... Milan maakt het goed met 4-1 tegen Anderlecht.

CSKA speelde het tactisch zeker niet slecht, is moeilijk scoren tegen zo een verdedigende ploeg.

Ik zei al gelijk tegen mijn broertje dat het lastig voetballen is tegen zo'n club. Je weet dat bij Arsenal 3 punten pakken gewoon een erg moeilijke opgave is. Dus wat doe je? Tempo uit de wedstrijd proberen te halen (want dat is denk ik toch wel een van de sterke kanten van Arsenal om met snel en mooi combinatie voetbal te spelen) en gewoon met 1 diepe spits spelen. Voor de rest verdedigen en op de counter spelen.

Verder valt me erg op dat er erg veel doelpogingen worden gemist. Heb gewoon echt een paar keer gezien, voor een lege goal en dan nog missen...

Onze Ruud miste een pingel. Wat ook opviel is dat Beckham en Ronaldo als wisselspeler invallen. Te gek eigenlijk wat je dan voor team hebt he:P

Wat had ik Barcelona - Chelsea graag helemaal willen zien, als je ziet wat een kwalieitvoetbal daar word gespeeld, echt :W.

Die ontlading van Mourinho ook te mooi.

Gisteren Arsenal helemaal gekeken, en wat een prachtig voetbal.. in de 2e helft wat minder :)

Na de 1e 45 min. had het al 3-0 kunnen staan, maar ze wilden er gewoon niet in.. zo'n bal die Rosicky kreeg aangespeeld bijvoorbeeld :W Bal werd nét iets te hard ingespeeld :P

scheids is wel een drama zeg, AUS ook, wat een mietjes ploeg, om alles gaan ze liggen, en ze staat niet meer op ook, erg hinderlijk kijken zo

prima wedstrijd 8)

Was alleen erg druk bij de Arena, ook een hoop politie. Duurde ook zuur lang voordat ik binnen was, waren er aanwijzingen oid dat er gereld ging worden? Bij IK Start was er amper wat namelijk en kon je zo doorlopen.

Status
Not open for further replies.
Back