Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
3 jaar in de zaal gekeept:) redelijk hoog niveau, zonder handschoenen was ik nergens zo hard werd er geschoten :D

ik heb btw gewoon fingersaves, of hoe ze ook heten :rolleyes: ik raad je iig wel aan met, ik heb genoeg gekneust in gekke buien zonder handschoenen iig, dat slijten neem ik dan wel voor lief, alhoewel die fingersave wel erg goed waren

Mja, nu keep ik zonder handschoenen. 2/3 jaar geleden met. Alleen toen met cheapass handschoentjes. En na 2/3 wedstrijden waren ze op. Want feit is dat het foam niet tegen contact met de vloer kunnen. En hoe duurdere handschoenen hoe meer slijtage (zachter foam).

Ik heb nu wel dure Uhlsportjes in de tas zitten, maar daarin krijg ik zo snel zweterige handjes (warm dus). Dus ws koop ik binnenkort een setje van die Granite/Streetmaster Reusch handschoentjes....kosten ook maar 25euro.

Zoals iemand ooit zei; "ze hebben niet voor niets handschoenen verzonnen"
en het is net geen handbal...(ivm rebound etc)

Ook het gevoel dat een vingertje ertegen met handschoenen ws meer veroorzaakt dan een bloot vingertje.

Mja, nu keep ik zonder handschoenen. 2/3 jaar geleden met. Alleen toen met cheapass handschoentjes. En na 2/3 wedstrijden waren ze op. Want feit is dat het foam niet tegen contact met de vloer kunnen. En hoe duurdere handschoenen hoe meer slijtage (zachter foam).

Ik heb nu wel dure Uhlsportjes in de tas zitten, maar daarin krijg ik zo snel zweterige handjes (warm dus). Dus ws koop ik binnenkort een setje van die Granite/Streetmaster Reusch handschoentjes....kosten ook maar 25euro.

Zoals iemand ooit zei; "ze hebben niet voor niets handschoenen verzonnen"
en het is net geen handbal...(ivm rebound etc)

Ook het gevoel dat een vingertje ertegen met handschoenen ws meer veroorzaakt dan een bloot vingertje.

Die Adidas dingen die ik vroeger had, die hadden een soort anti slip erop. Gingen het hele winterseizoen (winterstop, 2x pw trainen) gewoon mee hoor.

Zo het was weer helemaal niks vanuit Feyenoord. Ze speelde echt dramatisch slecht. Echt alles ontbreekt gewoon aan het elftal, creativiteit, positiespel, fysiekekracht, en ga zo maar door. Er is niet echt een leider of een man die het spel maakt op het middenveld. Ik denk als ze zo'n speler hebben dat het dan een stuk vooruit gaat. De enige die goed speelde was Lucius en Timmer ook wel, die heeft er wel een paar uitgehouden. Van Hooijdonk is in mijn ogen ook afgeschreven. Heeft helemaal niks meer in te brengen en kan net zo goed vervangen worden door een jeugdspeler die zich wilt bewijzen in het 1e elftal.
Maar als je ook zag, of ze speelde op de lange bal naar voren, die ze gelijk weer inleverde, of ze kaatste alleen maar de bal rond achterin. Gingen ze naar voren spelen, leden ze gelijk weer balverlies.
Al met al nog veel werk voor Koeman en zijn boys om nog een beetje bovenin te eindigen...

RKC had verdient gewonnen.

Zo het was weer helemaal niks vanuit Feyenoord. Ze speelde echt dramatisch slecht. Echt alles ontbreekt gewoon aan het elftal, creativiteit, positiespel, fysiekekracht, en ga zo maar door. Er is niet echt een leider of een man die het spel maakt op het middenveld. Ik denk als ze zo'n speler hebben dat het dan een stuk vooruit gaat. De enige die goed speelde was Lucius en Timmer ook wel, die heeft er wel een paar uitgehouden. Van Hooijdonk is in mijn ogen ook afgeschreven. Heeft helemaal niks meer in te brengen en kan net zo goed vervangen worden door een jeugdspeler die zich wilt bewijzen in het 1e elftal.
Maar als je ook zag, of ze speelde op de lange bal naar voren, die ze gelijk weer inleverde, of ze kaatste alleen maar de bal rond achterin. Gingen ze naar voren spelen, leden ze gelijk weer balverlies.
Al met al nog veel werk voor Koeman en zijn boys om nog een beetje bovenin te eindigen...

Is dit van jezelf? of praat je het commentaar van Talpa na?

RKC had verdient gewonnen.

Alleen! hadden ze het ook gewoon kunnen winnen. Na de 1-1 waren zij eventjes beter tot aan de 90 minuten.

Reusch1670700-zoom.jpg

Besteld en hopelijk maandag testen.

(die vingerloze handschoentjes zien er leuk uit hoor. alleen blijf je de zaal raken met de palm van je hand. En daar zal het dus ws net zo hard slijten, las btw ook over keepers die (handbal) hars gebruiken)

Niet alleen de keeper.

Nee klopt, het is overigens inmiddels verboden.
Maar ik las dus ergens over een futsal (wat een naam) keeper die het gebruikte...toch het balgevoel en de extra grip.

Maar mss knerp ik alleen maar omdat ik zo lang al niet gekeept heb. En dan daarover ga zitten nadenken & twijfelen. (zie ook NRG project) +pippi+

Hoezo is dat nu verboden dan? Omdat de tegenstander het misschien niet doet en dan een bal met hars eraan in de handen krijgt?

[edit]

Het is niet verboden, maar in bijna alle zalen in NL is het verboden door de beheerders. Omdat het veel sporen achterlaat op vloer etc. Het is in NL een discussie omdat wij het dus niet kunnen gebruiken en in andere landen wel. Zodat 'wij' niet gewend zijn met het spelen met hars wanneer we daar tegen hun spelen.

[/edit]

Last edited:
Niet een kwestie dat het gebeurd, maar wanneer;

"- Real Madrid heeft zijn zinnen gezet op Alex. De Koninklijke wil de verdediger al in de winterstop overnemen van PSV. Dat meldt de Spaanse sportkrant AS donderdag. Trainer Fabio Capello zou technisch directeur Predrag Mijatovic hebben laten weten dat Alex bovenaan zijn verlanglijstje staat"

De vraag is, wat wil Chelsea met Alex? kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze hem laten gaan. Z`n kwaliteiten staan buiten kijf, alleen moet hij een aantal wedstrijden voor Bra. spelen. Om geld te besparen hoeven ze het ook niet te doen... en hij is natuurlijk ook best jong, dus op termijn is het een prima aanvulling voor Chelsea. En je maakt Real alleen maar sterker...

Status
Not open for further replies.
Back