Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Niet een kwestie dat het gebeurd, maar wanneer;

"- Real Madrid heeft zijn zinnen gezet op Alex. De Koninklijke wil de verdediger al in de winterstop overnemen van PSV. Dat meldt de Spaanse sportkrant AS donderdag. Trainer Fabio Capello zou technisch directeur Predrag Mijatovic hebben laten weten dat Alex bovenaan zijn verlanglijstje staat"

De vraag is, wat wil Chelsea met Alex? kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze hem laten gaan. Z`n kwaliteiten staan buiten kijf, alleen moet hij een aantal wedstrijden voor Bra. spelen. Om geld te besparen hoeven ze het ook niet te doen... en hij is natuurlijk ook best jong, dus op termijn is het een prima aanvulling voor Chelsea. En je maakt Real alleen maar sterker...

Ik volg je niet helemaal.. eerst gaat het over madrid die alex wilt, en drna hebt jij het over chelsea :?

Maar als je het commentaar van Jack van Gelder destijds hoorde over die goal tegen Argentinie, dat kwam wel enigszins in de buurt :P

Is dit van jezelf? of praat je het commentaar van Talpa na?

Alleen! hadden ze het ook gewoon kunnen winnen. Na de 1-1 waren zij eventjes beter tot aan de 90 minuten.

Ik heb mijn eigen visie over voetbal;)
Talpa kijk niet vaak, alleen de wedstijden omdat het moet. Waarom zou ik iemand na gaan praten...? :rolleyes:

Ik kijk gewoon wat er gebeurd en daaruit trek ik mijn conclusie...
Als je een beetje verstand van voetbal hebt, dan let je op bepaalde dingen...

Je verhaal is exact, maar dan ook exact hetzelfde verhaal als op Talpa of was het Voetbal Inside?

Wel echt toevallig dan.
Ik kijk beide programma's dus zelden. Heb ze ook niet gezien na de wedstrijd, ben gelijk gaan pitten. Misschien wordt dat mijn nieuwe job, analiticus van voetbalwedstrijden, kom ik nog op tv ook:W

Status
Not open for further replies.
Back