6- Mahamadou Diarra
8- Emerson
14- Guti
16- Fernando Gago
Boven wie van deze zou hij dan de voorkeur krijgen? Idd geen 1. En op linksback is plaatje open
Gago is verdediger (rechtsachter meen ik afgelopen seizoen)
Diarra verdedigende middenvelder
Guti is veel meer een aanvaller
Emerson weet ik niet.
Dus kzie niet echt waarom hij ook maar de voorkeur boven een van die 4 zou moeten krijgen??
Maar waarschijnlijk willen ze hem idd als vervanger voor R. Carlos...
Vanmorgen stond overigens in het AD (rotterdamse krant ja) dat Drenthe geen uitspraken deed over zijn toekomst op de club/fandag dus tenzij je hem hebt gebeld weet ik niet waar je het vandaan hebt dat hij heeft gezegd dat ie bij feijenerd wil blijven
'Ajax voor derde keer om tafel met Groningen'
2/8/2007 19:02
Ajax wil nogmaals proberen Luis Suárez op een normale manier over te nemen van FC Groningen. Volgens Het Sportjournaal gaan de Amsterdammers wederom om tafel met de werkgever van de Uruguayaanse aanvaller.
De eerste twee keer leidde dat niet tot een transfer van de twintigjarige Groningse publiekslieveling. Ajax bood naar eigen zeggen nooit meer dan 3,5 miljoen euro, terwijl de Noorderlingen 9,5 willen ontvangen om het nog vier jaar lopende contract af te kopen. Overigens zei Groningen dat Ajax bereid was maximaal tot 6,5 miljoen te gaan.
Suárez gaf na de tweede mislukte onderhandelingsronde aan dat hij naar de arbitragecommissie stapte om een overgang naar Amsterdam af te dwingen. Suárez bleef geblesseerd thuis voor de oefentrip naar Spanje.
misschien dus toch :W:W