This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
Duels PSV:
PSV - FC Twente
FC Utrecht - PSV
PSV - Vitesse

Duels AZ:
AZ - Vitesse
AZ - SC Heerenveen
Excelsior - AZ

Duels Ajax:
Ajax - NAC
Ajax - Sparta
Willem II - Ajax

Ik gun scheringa niets nare vent.

Das echt iemand met een hart voor de club....
Anders had az ws nu nog niks geweest en nog in de alkmaarderhout gezeten (ouwe stadion)

Woon zelf in alkmaar, en weet hoeveel moeite hij heeft gedaan en doet voor de club.

Ja, maar een buitenstaander heeft daar weinig mee te doen.

Zijn hooghartige gedoe is gewoon triest. En vooral dat afgeven naar de andere traditionele top-3 ploegen. Hij weet dat zn club nog niet voor vol wordt aangezien en daarom doet hij van die rare uitspraken.

Maakt mij trouwens niet uit wie het wordt (als Ajax het niet wordt).

Stel PSV verliest of speelt nog een keer gelijk, en AZ wint alles dan is AZ gewoon kampioen van Nederland. Ik betwijfel namelijk of Ajax het doelsaldo van AZ kan evenaren.

Wat een duur puntverlies voor Ajax bij nader inzien :X

PSV heeft nog 2 hele zware wedstrijden voor de boeg. Vergeet niet dat Utrecht vrijwel geen tegendoelpunten heeft bij thuiswedstrijden. Alleen Ajax ( 2-3) en AZ ( 0-4 ) hebben in Utrecht gewonnen dit jaar, verder geen enkele club. En dan ook nog tegen Twente. Twente heeft vandaag wel punten laten liggen, maar moet zeker niet worden onderschat. Ze staan niet voor niks 4e.

AZ heeft nog een zwaarder programma dan Ajax. De teams waar AZ nog tegen moet spelen staan hoger dan de tegenstanders van Ajax. Verder moet AZ ook nog minimaal 2x spelen in de UEFA, wat ook zijn aandacht nodig heeft.

Ik denk dus dat PSV het gewoon niet gaat halen. De komende 2 wedstrijden laten ze gegarandeerd 2 of meer punten liggen. AZ kan ook nog wel wat puntjes laten liggen, mede door de UEFA wedstrijden. Ajax heeft denk ik het meeste kans op het kampioenschap maar ik hoop toch dat AZ het gaat worden. Maar we zullen zien.

Last edited:
Er is inderdaad nog van alles mogelijk, ik hoop zelf dat het ook AZ wordt, maar dan moet het niet ten koste gaan van UEFA cup. Die vind ik zeker belangrijker. Winst op Werder zou echt schitterend zijn, gelijkspel ( 1-1 of 2-2 ) is ook goed trouwens, 3-3 of hoger zal het waarschijnlijk toch niet worden, maar laten we maar hopen dat ze gewoon doorgaan!

Wat dachten jullie van de volgende verdeling:

AZ wint de Uefa Cup en Ajax word landskampioen en wint de beker.

Fair enough?

ok die krijgt de Champions League. Dan winnen ze volgende week met 4-0 van the Reds door een onvervalste hatrick van Feher :+

Da Costa is ook niet zo sterk sinds Alex weg is. Speelt niet gewoon iedereen beter naast de tank?

Da Costa is ook niet zo sterk sinds Alex weg is. Speelt niet gewoon iedereen beter naast de tank?

Denk ik ook.

Ik vrees dat AZ de beste kansen heeft. PSV is gewoon erg slecht en kan elk potje nu verliezen. Ajax heeft de kans gehad (de derde oid)...en is gewoon slecht, en verdient het ook niet. (verdienen in het voetbal....nagoed) AZ stoomt rustig door, en pakt altijd nette winsten.

Daarom denk ik AZ.
Ik boycot nu wel vGaal....hoor ik al een "we zijn de beste van Amsterdam! we zijn de beste van Eindhoven!.........." *zucht.

het wordt zeker spannend tot de laatste dag van middag de mooiste wedstrijd van het seizoen tegen calimero Almelo

Tja... toch 1-1 met Heracles de beste kans op winst.

"Feyenoord-trainer Erwin Koeman nam de beslissing om na dit seizoen met Kolkka te breken. In het AD zegt Koeman: 'Ik vind dat Joonas eigenlijk precies heeft gepresteerd wat ik vooraf had verwacht. Men moet in gedachten houden dat hij als tweede man voor de linksbuitenpositie kwam en dat hij toch meer heeft gespeeld dan vooraf gedacht. Maar een deel van het Feyenoord-publiek ziet het niet in hem zitten en daardoor kan hij niet vrij voetballen Dat knaagt aan hem. Voor alle partijen was het beter na dit seizoen afscheid te nemen.' Volgens Koeman heeft niet alleen NEC interesse in Kolkka"

*verschrikkelijk
*en het bestormen van het maasgebouw
*dag jorien! nothing changed.

En dan zeg ik wat over Feyenoord:

"EINDHOVEN - Enkele fans van PSV hebben maandag de training van de Eindhovense club onderbroken. De supporters uitten tijdens hun actie hun onvrede over de huidige prestaties van de club in de eredivisie"

Nee dat helpt allemaal Ik zie die buitenlanders straks nog weg gaan ook door dit soort onzin.
De eerste poll op "het" PSV forum staat er al weer... 57% wil Koeman weg hebben.... zo snel gaat het dan.

Last edited:

Dat van Van Gaal in ´95 was gewoon superdroog

En kdenk dat dit wel bewijst dat Koeman gewoon geen toptrainer is. Hij maakt ploegen gewoon niet beter, zag je bij Ajax, Benfica en nu ook bij PSV. In het begin gaat het nog goed, maar al snel zakt het af

En ik denk dat dit wel bewijst dat Koeman gewoon geen toptrainer is. Hij maakt ploegen gewoon niet beter, zag je bij Ajax, Benfica en nu ook bij PSV. In het begin gaat het nog goed, maar al snel zakt het af

Ik vergeef hem alles, als 'we' vraag niet hoe, nog kampioen worden.
Maar ik mis wel wat uitstraling bij hem. Hij ondergaat alles zo stoiceins.
Zoals Blind dat ook had... Koeman is een prima vent hoor, alleen vraag ik me af of hij nou zoveel gezag heeft..(welke trainer kan dat tegenwoordig wel hebben btw? spelers wil is soms wet, ze gaan sneller weg dan dat ze komen)

PSV supporters hebben niks te zeuren gehad de laatste 5 jaar.. aanstellers. In Rotterdam kan zelfs een niet supporter het nog voorstellen dat jr doodziek van word. Niet dat ik het goedkeur, maar er moet gewoon wat gebeuren, en dat gebeurd dus al jaren niet.

hij heeft verder kunnen gaan op de basis van guus, en een kwalitatief heel sterke selectie met coachende leiders (cocu/gomes/alex) in het team.

Voor mij is hij net zo een type als Gullit. Hij kan van een klasse 8 speler een 9 maken, maar niet van 5jes 7ens.

Iets anders trouwens.. Wie valt het nog meer op hoe ontiegelijk slecht vrije trappen en corners tegenwoordig genomen worden. Dat is toch gewoon puur trainen?

Aanstellers idd!

Zo schraal is het dan in eens;

EINDHOVEN - PSV vertrekt dinsdag met een selectie van zestien spelers naar Liverpool. Meer fitte voetballers heeft de Eindhovense ploeg niet voor de return van de kwartfinale in de Champions League.

Mogelijk valt ook Diego Tardelli nog af, die maandag de training verliet met een enkelblessure. Liverpool won het eerste duel in Eindhoven met 3-0.

PSV-trainer Ronald Koeman neemt Jan Kromkamp uit voorzorg niet mee naar Engeland omdat de rechtsback last heeft van zijn knie.

Verder ontbreken woensdag Alex, Edison Mendez, Ibrahim Afellay en Michael Reiziger. Eduardo Alcides, John de Jong en Género Zeefuik zijn niet speelgerechtigd in de Champions League.

*wat een verschil met vorig jaar dan.

Status
Not open for further replies.