This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
Pff jammer dat Sneijder en Huntelaar weinig kunnen betekenen voor het nederlands elftal.. maar bij Ajax scoren ze wel :+

Nee, het is de schuld van Koeman. De HAND van Koeman wordt zichtbaar.

Die reactie van Cocu op hem na de wedstrijd van gister ook :W.

Hij is het paard van Troje voor PSV

Die reactie na afloop ook: ''misschien hebben we wel boven onze stand geleefd.''

@ Tinne: alsof PSV het al heeft verloren? Ze staan nog gewoon 3 punten voor hoor..

@ Tinne: alsof PSV het al heeft verloren? Ze staan nog gewoon 3 punten voor hoor..

ehmm, ik ruik bloed.
Iedereen denkt ze te kunnen pakken, dat was voorheen wel anders. De tegenstanders zijn nu gemotiveerder denks.

True, 1x verliezen en de pleuris breekt uit in Eindhoven...

( aangezien ze het ook niet van Liverpool gaan winnen.. )

probably, als je al leest dat er na afloop van NAC drank over Koeman was/is gegooid, gaat dan niet goedkomen als ze van Liverpool en meteen daarna in de competitie verliezen denks

Stijn P @ Renz P account

Ik zie de CL atm ook echt als niet zo ideaal.

Maar stel dat ze nu ineens gewoonn goed resultaat of goed voetbal laten zien. Dan zou het wel weer positief kunnen werken... Het lijkt een beetje chaotisch nu....

Ik zie de CL atm ook echt als niet zo ideaal.

Maar stel dat ze nu ineens gewoonn goed resultaat of goed voetbal laten zien. Dan zou het wel weer positief kunnen werken... Het lijkt een beetje chaotisch nu....

het zou kunnen maar ik denk niet dat het reeel is wat je nu zegt

Sowieso hadden ze IMO nooit Ooijer moeten laten gaan..

Salcido is ook geen centrum verdediger, doet het imo altijd vrij zwak.
Op links is het weer een prima spelert.

Beerens en Aisatti hadden eigenlijk nooit verhuurt mogen worden :X

Sowieso hadden ze IMO nooit Ooijer moeten laten gaan..

Salcido is ook geen centrum verdediger, doet het imo altijd vrij zwak.
Op links is het weer een prima spelert.

Beerens en Aisatti hadden eigenlijk nooit verhuurt mogen worden :X

Volgens mij was het gewoon tijd voor Ooijer om het eens in het buitenland te proberen. Dat gun je iemand gewoon.

We hebben nu idd spelers nodig die we wel hebben maar verhuurd zijn...

Men spreekt over `de hand van Koeman` zal best, maar dan er zijn meer mensen die PSV leiden. En zeker meer mensen die meebeslissen.

Ik hoop dat Beerens & Aissati een kans krijgen. Vooral de laatste is echt heeel goed.

Volgens mij was het gewoon tijd voor Ooijer om het eens in het buitenland te proberen. Dat gun je iemand gewoon.

Pardon ?? :X
Volgens mij ging Ooijer nou niet bepaald in goed overleg weg bij jullie dus hous aub op over gunnen

dan heb ik het fout.

ohja, PSV vroeg terecht goed geld voor een Int. Blackburn wilde het niet betalen. En toen melde Ooijer zich ziek....ohja. Toen uit de selectie, toen weer beter en weg.

*doe eens chill, ik vergis me.

Als Ooijer gedacht had voor een stuiver weg te gaan ook niet. Het is eerder dat Blackburn gewoon voor weinig een speler zou willen dan. Geld zat daar.

Denk ik dan..

Status
Not open for further replies.