Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
EINDHOVEN - PSV is in de kwartfinale van de Champions League tegen Liverpool (0-3) opnieuw twee spelers kwijtgeraakt met blessures. Jefferson Farfan viel uit met een hamstringblessure en Edison Mendez heeft last van zijn knie

*Ole

Mooi klote vind ik dat maar, in de CL moet gewoon een NL club winnen, aangezien alleen psv er nog in zit...

AZ moet ook zeker goed gaat spelen tegen Werder Bremen de 12e. Denk dat het nog een lastige klus wordt voor ze.

Hoezo, dan mogen jullie PSV bedanken... (niet arrogant ofzo)
Want het blijft voor jullie toch ook een bijzonder slecht seizoen?
punten verspelen tegen erg kleintjes (Psv ook daar niet van) en het niet halen van CL.

Ja, Ajax wint dan ook dankzij Feyenoord, AZ, Vitesse, Heracles, ADO, etc. :p

Ik snap je punt wel, maar zo is het altijd he, PSV staat nu dan alleen voor en wordt ingehaald, meestal gebuert dat niet op die manier, snap je wat ik probeer te zeggen?

Maargoed, allemaal te vroegen juichen is het, het kan nog altijd goed gaan voor PSV.

Eerder antwoorde Ronnie dat iedereen dan wel 'stil zou zijn' als Ajax toch nog kampioen zou worden... ik zou dus niet weten waarom.

Nee idd, iedereen zal daar dan juist wel een mening over hebben. Stil zal t sowieso niet zijn dan. Stil zou het zijn als PSV hun winning reeks doorgezet had.

Nou ik doelde meer dat iedereen ligt de kk-en over ten Cate en heel Ajax, maar als ze het zouden flikken zou het mooi zijn. Maarja laten we afwachten...

Status
Not open for further replies.
Back