This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
Fraser zou niet liggen met meneer Brad

Stanley Brad zou weer de zwager van Wim Jansen te zijn..

Tinne, wat wil je hier nou mee?
Ik snap je echt niet..

*edit

Fraser is trouwens al een jaar of 8 trainer van A1.
Hij doet het wat alle fans vinden prima, maar volgens Bosz en kornuiten zou hij ineens niet goed genoeg functioneren.

dat was idd een aardige verdediging

Dat team wat de Uefa Cup won had ook een zwakke verdediging btw :X
Gyan - Paauwe - van Wonderen - Rsaza.
Alleen van Wonderen is een goede verdediger, Gyan & Rsaza spelen tegenwoordig laag. Paauwe was meer een middenvelder?

Maar dan het middenveld + aanval :~
van Persie, Tomasson, van Hooijdonk, Bosvelt en Ono en dan zaten Leonardo en Elmander nog op de bank.

Vond Jean Paul van Gastel ook altijd een koning.

Tinne, wat wil je hier nou mee?
Ik snap je echt niet..

Als ik aan Fraser denk, zie ik hem iemand in tweeen schoppen en heel lang geschorst worden...klopt dat? (no offence oid)

*ik weet dat de snor het bij Feyenoord zo verwoordde; Allemaal kornuiten van Wim Jansen, vriendjes van etc.. dus ik geloof best dat ze al het andere eruit willen werken. Zowiezo is het een zooitje zonder geld daar denk ik. Jeugd en opleiding kloppen volgens mij wel, alleen er is gewoon jaren kut ingekocht imo.

Pauwe; van PSV :X....die gast was echt goed, die is ook echt weggerot daar. Ineens eruit niet meer nodig. Er zijn btw maar weinig feyenoorders hoger gaan voetballen daarna... Wel een aantal zovan, je bent niet goed je mag weg, en vervolgens top, ipv je bent goed en je gaat hoger spelen.

Die heeft welgeteld 2 wedstrijden gespeeld bij PSV

Mjah hetzelfde verhaal met Huntelaar, die kan niet goed genoeg zijn op dat moment en zich ontwikkelen..
Eenzelfde verhaal met Serginho Greene of Khalid Boulahrouz, die waren ook niet goed genoeg voor Ajax.

Je laatste punt is een mooi voorbeeld van wanbeleid, van Persie voor 3 miljoen weg, Leonardo transfervrij and so on.

Die heeft welgeteld 2 wedstrijden gespeeld bij PSV

Hij was goed, Feyenoord was toen beter...hij schoot ze er nog wel eens in...dus dan word je daar aan geherinnerd etc etc.. kon me herinneren dat ik er altijd out van ging als hij scoorde.

Dit was ook een goede voetballer.
Heeft het nooit in NL gered volgens mij. Ik heb hem eens een actie zien doen bij PSV....:W

Voetballers die mislukken oid en vervolgens ergens anders succes hebben...blijft leuk...

zo slecht heeft die het toch niet gedaan?

Toen ik voor mijn 10de verjaardag voor het eerst naar het stadion ging speelde Hoekstra voor Ajax in de Arena tegen PSV.

Helaas werd het toen 3-4 ;(
(doelpunten wat ik me nog herinner: Gorre, Hoekstra en Arveladze? Bij PSV: de Bilde 2x).

Fraser was gewoon een goede verdediger..
Tuurlijk zal hij wel neergemaait hebben..

Van Leonardo weet ik het niet Erik..
Ik heb het altijd al een goede speler gevonden...

Van Persie is gewoon niet goed weggegaan.. maar is Rafael van der Vaart dat ook niet?
Proberen ze Perez nu ook niet via de achterdeur weg te doen..

Ik denk dat er bij vele clubs zulke dingen gebeuren, alleen is van Persie net die wereldtopper..

Het raakt me trouwens wel hoor, als spelers zoals Kollka, Buys, Leonard, Tiendalli worden gehaald.
Vincken die ik ook gewoon (nog) niet goed genoeg vind, die jongen heeft ook maar 1 paseer beweging.

Als er nou eens voor het middenveld een drijvende kracht komt. Ik vind het ook HEEL raar dat ineens een bod op Timoshuk is geweest van 7 miljoen, het kan gewoon niet waar zijn.

Peter Hoekstra.. links buiten speelde hij toen toch.

Ik vond Knopper bij ajax ook een goed seizoen spelen.. net als Van der gun.
Toen was denk mijn oog op voetbal niet zo goed

Peter Hoekstra.. links buiten speelde hij toen toch.

Ik vond Knopper bij ajax ook een goed seizoen spelen.. net als Van der gun.
Toen was denk mijn oog op voetbal niet zo goed

Dat blijkt ja

Wat Leonardo betreft, voor 750K is het gewoon een koopje natuurlijk. Die jongen heeft echt wel kwaliteiten alleen zijn mentaliteit is soms wat weerbaar. Maar als die het op zijn heupen krijgt is die niet af te stoppen. Die kan nog wel een grote klapper maken als die bij Ajax in de basis komt + meer gaat scoren.

Stond laatst een artikel in de VI over het plan wat Bosz had gepresenteerd. Meneer vertelt doodleuk dat de nieuwe aankopen niet voldoen terwijl ze wel voor 6 miljoen gehaald zijn.
Zenith (van Advocaat) heeft 15 miljoen voor Timoshuk betaalt dus uiteindelijk is het extra balen. Stel hij had zich bij Feyenoord nog meer ontwikkelt had ook hij misschien wel een stap hoger kunnen maken + bijbehorende winstmarges.

Je hebt wel gelijk dat het met sommige spelers mis gaat, die worden dan weggestuurd en beginnen dan te beseffen wat ze laten liggen. Mooi voor de nieuwe club, balen voor de oude.

Wat vind je van de nieuwe aankopen van Feyenoord dan? Bruins & Slory?
Hadden ze met Lensky ook niet de nieuwe de Guzman (8P) gehaald. Kerel speelt nooit, terwijl spelers als Buijs nog steeds over het veld mogen rennen.
Walgelijke speler die Buijs.

Valckx: "Gebaar Braamhaar aanstootgevend"
19 maart 2007

Het opmerkelijke juichgebaar van arbiter Eric Braamhaar tegen Ajax (1-5) is slecht gevallen bij PSV. Technisch manager Stan Valckx noemde maandag in het RTL7-programma Voetbal Insite de unieke actie van de scheidsrechter gênant.

"Het was aanstootgevend. Voor hetzelfde geld hadden ze bij ons het stadion afgebroken", meende Valckx. "Het zal wel met de emoties bij Braamhaar te maken hebben. Het geeft eens te meer de gigantische druk aan die op de schouders van een arbiter in Nederland ligt."

Na de vijfde treffer van Ajacied Kenneth Perez (1-5) was zondagavond op televisiebeelden op Tien duidelijk te zien dat Braamhaar uit vreugde zijn vuist even balde en omhoog stak. Hij noemde het na afloop een mooi moment, omdat hij kort daarvoor de voordeelregel had toegepast na een overtreding van PSV in een Ajax-aanval. "Ik liet doorspelen en als dan zo'n beslissing goed uitpakt, is dat voor mij even kicken", zei Braamhaar, die zich van geen kwaad bewust was.

Lekker janken

We janken niet, heb jij het eerder gezien dan?
Janken is als je dan zou roepen FC Braamhaar oid..

En het kan zeker aanstootgevend werken, zie het een scheidsrechter doen tijdns Ajax - Feyenoord...

Janken is het wanneer je het zou relateren aan de 1-5..

Verschil tussen oud spelers van PSV en AJAX

PSV:

AJAX:

Trouwens, de schema's...

Schema Ajax:
01/04/2007 14:30 Ajax-Heracles Almelo
08/04/2007 14:30 RKC-Ajax
13/04/2007 20:30 Ajax-NAC
22/04/2007 14:30 Ajax-Sparta
29/04/2007 14:30 Willem II-Ajax

Schema psv:
za 31-3 19.30 NAC Breda - PSV
di 3-4 20.45 PSV - Liverpool UCL
za 7-4 20.00 NEC - PSV
wo 11-4 20.45 Liverpool - PSV UCL
za 14-4 19.30 PSV - FC Twente
zo 22-4 14.30 FC Utrecht - PSV
zo 29-4 14.30 PSV - Vitesse

Zit wel enorm veel werk in dat doek.

Net als die ene met: "Eindhoven voetbalhoofdstad". Die was aan het eind van de wedstrijd ook verdwenen geloof ik.

Status
Not open for further replies.