Tinne, wat wil je hier nou mee?
Ik snap je echt niet..
dat was idd een aardige verdediging
Dat team wat de Uefa Cup won had ook een zwakke verdediging btw :X
Gyan - Paauwe - van Wonderen - Rsaza.
Alleen van Wonderen is een goede verdediger, Gyan & Rsaza spelen tegenwoordig laag. Paauwe was meer een middenvelder?
Maar dan het middenveld + aanval :~
van Persie, Tomasson, van Hooijdonk, Bosvelt en Ono en dan zaten Leonardo en Elmander nog op de bank.
Vond Jean Paul van Gastel ook altijd een koning.
Gyan ;(
Van Wonderen is indd altijd solide geweest, geen Maldini maar altijd een man die er voor ging..
Pauwe; van PSV :X....die gast was echt goed, die is ook echt weggerot daar. Ineens eruit niet meer nodig. Er zijn btw maar weinig feyenoorders hoger gaan voetballen daarna... Wel een aantal zovan, je bent niet goed je mag weg, en vervolgens top, ipv je bent goed en je gaat hoger spelen.
Die heeft welgeteld 2 wedstrijden gespeeld bij PSV
zo slecht heeft die het toch niet gedaan?
Toen ik voor mijn 10de verjaardag voor het eerst naar het stadion ging speelde Hoekstra voor Ajax in de Arena tegen PSV.
Helaas werd het toen 3-4 ;(
(doelpunten wat ik me nog herinner: Gorre, Hoekstra en Arveladze? Bij PSV: de Bilde 2x).
Peter Hoekstra.. links buiten speelde hij toen toch.
Ik vond Knopper bij ajax ook een goed seizoen spelen.. net als Van der gun.
Toen was denk mijn oog op voetbal niet zo goed
Fraser was gewoon een goede verdediger..
Tuurlijk zal hij wel neergemaait hebben..
Van Leonardo weet ik het niet Erik..
Ik heb het altijd al een goede speler gevonden...
Van Persie is gewoon niet goed weggegaan.. maar is Rafael van der Vaart dat ook niet?
Proberen ze Perez nu ook niet via de achterdeur weg te doen..
Ik denk dat er bij vele clubs zulke dingen gebeuren, alleen is van Persie net die wereldtopper..
Het raakt me trouwens wel hoor, als spelers zoals Kollka, Buys, Leonard, Tiendalli worden gehaald.
Vincken die ik ook gewoon (nog) niet goed genoeg vind, die jongen heeft ook maar 1 paseer beweging.
Als er nou eens voor het middenveld een drijvende kracht komt. Ik vind het ook HEEL raar dat ineens een bod op Timoshuk is geweest van 7 miljoen, het kan gewoon niet waar zijn.