Maw: Je bent een kankerlijer maar toch vind ik je wel ok... :rArsenal was stukken beter maar kreeg hem er niet in, PSV natuurlijk weer wel.
Ik had het echt niet erg gevonden als PSV verloren had, we mogen namelijk al evenveel ploegen europees laten spelen als dit seizoen want Rusland kan ons niet meer inhalen qua punten.
Arsenal verdiende om te winnen iig.
Maar Tinne, toch gefeliciteerd.
Maw: Je bent een kankerlijer maar toch vind ik je wel ok... :r
Ik begrijp niet dat je een Nederlandse club een overwinning in de CL niet gunt. En maar zeiken dat marokkanen, turken etc wel voor elkaar opkomen en nederlanders niet...Ben het niet met hem eens over voetbal maar voor de rest kan het best een toffe peer zijn.
Ik vond het gewoon onterrecht dat PSV gewonnen heeft.
Ik begrijp niet dat je een Nederlandse club een overwinning in de CL niet gunt. En maar zeiken dat marokkanen, turken etc wel voor elkaar opkomen en nederlanders niet...
Wie zegt dat die Xiang Sun slecht speelde heeft zelf nooit op voetbal gezeten oid
Als je denkt dat hij Touré steeds liet lopen de 1e helft, dan zit je goed mis. Tactiek van Ronald Koeman was ws. gewoon strakke man dekking. En dat waren dus fouten van Koné.
Je zegt 2x hetzelfde. Ik denk helemaal niet aan dat egoïstische gezeik van meer NL clubs in europa. Gisteren gunde in het PSV, straks AZ en als ajax er nog in had gezeten dan gunde ik het hen. Het gaat gewoon om het feit dan Nederland als respectabel voetballand (weer) op de kaart word gezet. En iedere club kan de centen die in europa worden verdient wel gebruiken, dit komt indirect ook de kleinere clubs ten goede.De meesten hier gunnen het ze omdat ze denken dat we dan meer clubs europa in mogen sturen...WRONG.
Dat staat dus allang vast, we mogen evenveel clubs europa insturen als dit seizoen.
Arsenal was beter en PSV wint WEER door geluk.
Daarom gun ik het ze niet.
Arsenal was stukken beter maar kreeg hem er niet in, PSV natuurlijk weer wel.
Ik had het echt niet erg gevonden als PSV verloren had, we mogen namelijk al evenveel ploegen europees laten spelen als dit seizoen want Rusland kan ons niet meer inhalen qua punten.
Arsenal verdiende om te winnen iig.
Maar Tinne, toch gefeliciteerd.
Omdat ik zeg dat Arsenal beter was en verdiende te winnen?
Get a life :L