Originally posted by Karoshi
memoriessss
Heb paar maanden geleden mijn volledige thunderdome collectie nog is doorgespit
Vind het best leuk om nog is te horen maar om er nu mee in de auto rond te cruisen vind ik wat te sjonnie. Hier in de buurt rijden ze allemaal met golf2 en dan die muziek en dat vind ik maar nix...
Het brengt mooie herinneringen terug boven aan de feestjes in Sportpaleis Antwerpen
Zelfs Razma was er in die tijd bij
Originally posted by Karoshi
Die waren gewoon af man...
Lekker stampen in 1 grote hal en je kon echt overal heen. Lekkere atmosfeer en de beste dj's toen.
Heb toen volgende sets gezien: Marc arcadipane (ofzoiets), lady dana, gizmo, buzz fuzz, "die amerikaan met de krekel", dj weirdo (afscheidsset met dom alien verhaaltje), marshall masters,...
Echt vet feest. Lady dana was helemaal laatst maar O ZO vet toen
Dat was los gaan van 19.00u tot 08.30u en dan op bus vol flashende gabbers naar huis
Originally posted by M/\RC!
Ik luister de laatste tijd ook wel weer veel hardcore, gewoon puur omdat het lekker ragt! Kvind persoonlijk de wat industrielere HC nog vetter! 8) De reden dat ik steeds meer naar HC gaat luisteren is dat ik de laatste Hardstyle producties van deze tijd echt om te schijten vind! Blegh!Kwalitatief echt zo kut gewoon! Mja als ik uitgaat ga ik der wel op los ofzo....HS feesten trekken gewoon ook veel breezah-tjiks, en drom blijf ik die feesten wel gewoon bezoeken! HC feesten daarintegen trekken een heel ander publiek en dat publiek staat me gewoon veel minder aan! Mja dat is mijn mening...
Krijg ook steeds meer een zwak voor techno! 8)
Originally posted by drox
die gasten lopen altijd met een blik door de zaal alsof de wereld van hun is :
ps: techno heerscht :W
Originally posted by DME3
Oldschool blijft heerschen!!!8) Vind de nieuwere HC niet echt my style
Mja, gabber zijn, is bij mij zo'n klein jaartje geleden gestopt. De scene was hier toch maar verneukt
zaterdags avond kijken voor het uitgaan he, met zun allen in de kroeg, tv aan, en dan taxi om 23.00u.Originally posted by Vass 8)
Like wise!
SF, t duurt maar tot 23:00 hé...daarna nog maar eens een afterparty zoeken